panelovn Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 noen som vet hva som kan vere galt?? skal kjøre nesten 400 mil i sommer og da er det fint med litt justering!! mmnja Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 bytt bryter ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 er dette en standard feil?? bare bryteren? Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindrulf Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 tja, ofte feil på gamle brytere ja. du kan jo ta ut bryteren å måle motstand med et multimeter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 kk... men må vel bytte hele panelet foran der da.. der alle spakene tel justringa av lufta sitter Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Det er nok formotstanden på vifta som er gåen. Jeg hadde samme problem på min. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by Cchris Det er nok formotstanden på vifta som er gåen. Jeg hadde samme problem på min. den sitter vel på selve vifta..?? har faktisk bytta vifta for et halvt års tid siden(tel en brukt) og den er jo så jævlig vanskelig å få ut og inn Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by panelovn den sitter vel på selve vifta..?? har faktisk bytta vifta for et halvt års tid siden(tel en brukt) og den er jo så jævlig vanskelig å få ut og inn Ja, den sitter på vifta. Jeg veit ikke åssen bil du har, men det er ikke vanskelig å få ut vifta på golfen iallefall. Jeg fant en brukt formotstand og bytta bare denne. Da funka vifta mi. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 har en golf 1 og d var jævlig trangt måtte presse den helt flat for å få den inn i vannkassen! så måtte jeg nesten banke den bortover mot midten og knøvlet fælt med å få snudd den riktig! skjærte meg masse på fingrene og greier.. helt jævlig jobb Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 bryteren inne i bilen river du rett ut, og går å stjeler en på knakki ;) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Golf 1 og Polo 2 er vel kanskje likt ? Jeg byttet varmeapparat på min Polo 2 i går og da funket den på alle hakk igjen. Byttet først bryter men det hjalp ikke. Min funket også bare på hakk 3 før. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg