stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Må visst gi ca 4300,- hos Norsk bildelssenter. Og dette er vel en glassfiberfront? Huff dyrt med styling gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by nitewlkr skaff delenummer så skal jeg se hva jeg får til... Kan ikke du sjekke pris ved hjelp av bare navn også da? Jobbet der for en stund tilbake, så jeg er ikke helt sikker. Ellers så er det jo bare å ta seg en "lite" runde med trøkken, til du ser fangeren... Er jo ikke SÅ mange hyller der :D :D Tore Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by Speeder Kan ikke du sjekke pris ved hjelp av bare navn også da? Jobbet der for en stund tilbake, så jeg er ikke helt sikker. Ellers så er det jo bare å ta seg en "lite" runde med trøkken, til du ser fangeren... Er jo ikke SÅ mange hyller der :D :D Tore Jobber ikke der selv,har en bekjent der... han gidder ikke sjekke varenummer... dersom det er en org S4 fanger finner man jo nr på den i ETKA ganske raskt Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Hvor finner man delenr da? det som er saken? Og ikke så intr i å gi fullpris på dette her heller.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by NoLimit Hvor finner man delenr da? det som er saken? Og ikke så intr i å gi fullpris på dette her heller.. ;) ETKA.... og snakker selvsagt ikke om fullpris... han skylder meg noen tjenester fra før... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by NoLimit Hvor finner man delenr da? det som er saken? Og ikke så intr i å gi fullpris på dette her heller.. ;) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Originally posted by nitewlkr ETKA.... og snakker selvsagt ikke om fullpris... han skylder meg noen tjenester fra før... Hvor kan man få tilgang til ETKA da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 31, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Hva med Riegerfront? Min er ikke laget av glassfiber. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Hva slags riegerfront tenker du på til A4 da? Hadde tenkt enten å kjøpe S4 front eller å sette på en Rieger leppe under org. fronten. (Helt klart det billigste) Men egentlig syk på S4 fronten... Men gi meg et bilde av Rieger fronten da.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 31, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2002 Noen som vet om hvor jeg kan få tak i S4 front BILLIG da???:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by NoLimit Men gi meg et bilde av Rieger fronten da.. :D Sjekk her for noen av Riegers A4 fronter. http://www.tuning.no/BILDER_AUDI_A4.htm :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Jepp de jeg tenkte på og. Er jo bare RS fronter der og Lepper til å ha under org. fronten. Greit nok de er kule nok de. Hvis det ikke kommer opp noe bra pris på S4 front blir det nok bare noe så enkelt som ei Rieger leppe ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 TRENGER EN S4 FRONT!!!! Noen som kan hjelpe meg eller? Mest intr. i en originalfront. (plastikk ikke glassfiber) Ingen som kan "stjele" en da? :cool: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg