toON Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 japp... Siden bildet ble forandret i konken, kan jeg vel like greit poste subaruen jeg hadde begynt på. c/c? Siter http://www.team-htr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Sykt bra:D:eek: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 vist du fixer den andre siden av bilen og (ruter/dørstolpe/sele), så blir den perfekt;) Siter Start, 30, Keep left over a crest into short 4 right plus opens, 60, crest and 6 right plus and don't cut short 6 left minus, 60, line into 2 right minus over a bump tightens to a hairpin over a ditch, into 6 left long opens over a crest, 30, 6 right into 3 left plus long don't cut tightens to 1, into a short 1 right plus and short 2 left minus tightens at junction, 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Er det ikke strengt tatt to forskjellige bilder? altså.. hvis du ser på steinen bak.. så er den større på sedanen enn på stasjonsvognen.. I tillegg er det gress på høyre side på sedanen...har du jukset toon??:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[T]- Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hvor mye har du brukt fra iacoski...?...synes at det var masse som var det samme som hos hans.. Siter Fighting for peace is like fucking for virginity ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toON Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Er klippet litt anderledes å tvistet i en litt annen vinkel.. Mye enda som skulle vært gjort, men gidder ikke nå som bildet er skiftet i konken. :) Fra iacoski har jeg brukt grå fargen.. Brukte Spoiler, felger + bakskjørt fra bildet iacoski tok ifra å brukte på sin chop.... Siter http://www.team-htr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 aah.. så det nå.. er ikke så enkelt å se at det er twista;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by X-ecutioner aah.. så det nå.. er ikke så enkelt å se at det er twista;) Jo det er enkelt! :D Så bra ut iallefall! Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Den der ble fet! Bra jobba! Keep it up! Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 meget pent Toon ..men ikke glem du har mitt kjøle rør til cooleren og hehe fra Colten min :Pmen fin farge combo og nice decaler Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 feeeet!!!!!!!! Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 er det blitt mote med stv på den ene siden av bilen? og kun soting på den ene siden? dæmn, tror jeg må kjøpe en golf stv og flytte over litt karrosserideler ass..:P syntes dette blei litt for mye iacovski(?) ripoff, samme felgene og? ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 way to go toon Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toON Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by toON Fra iacoski har jeg brukt grå fargen.. Brukte Spoiler, felger + bakskjørt fra bildet iacoski tok ifra å brukte på sin chop.... [/b] ripoff vil jeg neppe kalle det men, morro og prøve seg frem... btw.: Elsker røret ditt zeIn ;) Siter http://www.team-htr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg