Peltz Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Sitat Originally posted by Genetic Er bare en bok du trenger, NAF Veibok :D ..hehe...:D :D Der har du det...! Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Er det ikke no greier på nettet mann kan sette inn kjørerute? Mener det finnes no litt mer effektivt enn Gulesider, men husker faen ikke hvor jeg fant det hen.. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 visveg.no er et alternativ. Men vet ikke om det er så mye bedre enn Gulesider sitt opplegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 visveg.no funker utmerket! brukt den flere ganger til steder jeg aldri trodde fantes. med alle vegprosjekter, så tar ikke jeg sjangsen på å kjøre etter NAF boka :rolleyes: viste seg å være fra '87, og jeg kjørte meg bort da flere veier hadde bytta nummer med hverandre :( Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg