liIIebror Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 kammeraten min har da klart og knekke drivakselen på sin p10 2.0 lx også på midten da. så han kjøpte ny drivaksel og clutch.. så fikk han kjørt 5 min før andre drivakselen knakk. er det noen andre som har gjort noe sånt som detta?? greit at han ikke kjører så pent men begge to da.. nissan norge hadde aldri hørt om noen aom hadde gjort det før fint hvis noen har en ny/brukt en liggende.. til høyre side Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Det er i hvertfall to her på forumet som har knekt sine. Nissan har aldri hørt om noen feil på Primera. De hadde ikke hørt at vindusheisene tok kvelden heller. Ringte x antall høggere som hadde Primera inne. Ingen hadde de igjen før jeg traff på en som hadde fått inn en Primera samme dagen. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by liIIebror kammeraten min har da klart og knekke drivakselen på sin p10 2.0 lx også på midten da. så han kjøpte ny drivaksel og clutch.. så fikk han kjørt 5 min før andre drivakselen knakk. er det noen andre som har gjort noe sånt som detta?? greit at han ikke kjører så pent men begge to da.. nissan norge hadde aldri hørt om noen aom hadde gjort det før fint hvis noen har en ny/brukt en liggende.. til høyre side Får be han om og kjøre pent:D Har han forresten finni den linken enda?? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 har han fått tak i drivaksling ja ? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 nei :( Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 jeg har som sagt en delebil. Begge drivakslene er gode. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Har bytta både høyre drivaksling og clutch forrige mandag. Har ikke skjedd en drit med min etter på. *bank i bordet* Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 fikk bytta min paa sOndag.. faen skal aldri skru pA bil mer!! men over til saken. viss han kjOpte helt ny drivaksel og den knakk etter 5 min kjOring, saa maan enten ha blod trimma motoren til 400gamp eller sA er det fabrikasjonsfeil fra Nissan sin side, gA og klag! eller saa har han montert den helt feil, selv om det skal jaevli godt gjOres om ikke umulig. :p Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by gt150 fikk bytta min paa sOndag.. faen skal aldri skru pA bil mer!! men over til saken. viss han kjOpte helt ny drivaksel og den knakk etter 5 min kjOring, saa maan enten ha blod trimma motoren til 400gamp eller sA er det fabrikasjonsfeil fra Nissan sin side, gA og klag! eller saa har han montert den helt feil, selv om det skal jaevli godt gjOres om ikke umulig. :p Det var den andre sia som knakk ikke den nye han kjøpte;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 er vel en usagt regel som sier at man bytter ikke bare en drivaksel, men begge samtidig. likedan med jullager. skifter man den ene, da er den som regel(forhåpentligvis) bedre enn den andre, så slites den fortere osv osv. hvertfall slikt jeg skjønte det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg