Gå til innhold

320 E30 skal jeg kanskje kjøpe

Ranger emnet


slayer

Anbefalte innlegg

Jeg synes det var veldig stiv pris, jeg selger min 318i for 15k og det er med 243 000 km på tellern og alle motorpakninger byttet.

 

Så 35k for en 320i blir litt for drøyt tror jeg.

 

Men det kan hende den er i prima kondisjon og verdt alle penga, det vet ikke jeg, men ut etter bildene så var den ikke "all that" :)

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ReWrite

Jeg synes det var veldig stiv pris, jeg selger min 318i for 15k og det er med 243 000 km på tellern og alle motorpakninger byttet.

 

Så 35k for en 320i blir litt for drøyt tror jeg.

 

Men det kan hende den er i prima kondisjon og verdt alle penga, det vet ikke jeg, men ut etter bildene så var den ikke "all that" :)

 

Nei sant det....så ganske ordinær ut...Stygge seter også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at det er en 89-modell. Da har den de nye type lyktene og fangerene. Den ligger derfor en del høyere i pris enn en tilsvarende 87-modell som er den "gamle" typen. Ta en titt i Motorbørsen, autodb osv. Da kan du sammenligne priser.

 

 

Den bilen var dyr, hvis du leter så finner du mye bedre eksemplar. Det finnes også en E30 Hartge tilsags i Norge, se link http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=480040

 

Er den ekte? Den står ihvertfall registrert som en vanlig 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sven

Det står at det er en 89-modell. Da har den de nye type lyktene og fangerene. Den ligger derfor en del høyere i pris enn en tilsvarende 87-modell som er den "gamle" typen. Ta en titt i Motorbørsen, autodb osv. Da kan du sammenligne priser.

 

 

 

 

Er den ekte? Den står ihvertfall registrert som en vanlig 320i.

 

Det står at det er eneste i Norge så han har ett forklaringsproblem han som skal selge hvis den ikke er. Tror den var diskutert på forumet på bmwccn og konklusjonen var at den var ekte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står at det er eneste i Norge så han har ett forklaringsproblem han som skal selge hvis den ikke er. Tror den var diskutert på forumet på bmwccn og konklusjonen var at den var ekte

 

Ja den var diskutert på Bmwccn forumet, men kan ikke huske det kom fram noen konklusjon. Beste måten er vel å ringe til eieren å høre. Ofte står det mye rart i annonser som ikke stemmer, men det trenger selvfølgelig ikke være slik i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sven

 

Ja den var diskutert på Bmwccn forumet, men kan ikke huske det kom fram noen konklusjon. Beste måten er vel å ringe til eieren å høre. Ofte står det mye rart i annonser som ikke stemmer, men det trenger selvfølgelig ikke være slik i dette tilfellet.

 

Ble litt interessert i denne Hartge'en! Noen som vet hvor langt den har gått? Hva er spessielt med denne versjonen da? Sikker endel bedre understell osv. men stod jo at det bare var 150hk og da kan det jo ikke være mye gjort med motor!

 

 

Slayer:

Du kan få kjøpe min BMW 320i E30 ;)

1983 modell

158000km på teller

Vært eid av en gammel man (dvs. han var vel yngre når han kjøpte den ;)) de siste 21 årene.

Har vært på alle servicer, har servicebok, brukermanual og tilogmed vognkortet fra 1983.

Takluke(100%rustfri), sentrallås og 6'er under panseret ;)

Litt rust i kanal og fremre hjulbue. EU-godkjennt i år.

Får med 1mnd. gammelt frontsett og 6x9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Hvorfor kjøpte du deg 320 da?

 

Den E30'n jeg hadde syns jeg det var ganske bra fres i jeg, meg suppa skal jeg være enig i :)

 

Jeg har fått inntrykk av at e30 320i går ganske forskjellig fra bil til bil..er iallefall det jeg har hørt fra folk som har hatt flere 320i e30

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere oppererer med stive priser må jeg si! Kjøpte med en 88' 325 for et år siden! Full e46m3 styling, feit lakk og jævla bra motor... untatt at hjernen måtte loddes... ga 35000 for den.. sikkert en av de beste 325 som var ungd.kjørt som var igjen her i norge... solgte den i februar for 52000,- skjønner ikke hva det er med folk som betaler så mye...ikke verdt det spør du meg... å en 320 hadde jeg aldri gitt mer en 25000 for...uansett! ikke for å kritisere men slik ser jeg det...:)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi opererer gjerne med litt stive priser, du har rett. Men alle priser er prisantydninger (les: prisant) og de blir gjerne litt billigere når de er prutet ned.

Selgere legger ut en annonse setter en pris som de sier seg fornøyd med, det er ikke gitt av kjøper er enig at bilen er verdt det.

Dessuten så synes jeg priser på E30 ikke har fått det fallet som andre biler har fått. De selges for det samme som de gjorde for 1 - 2 år siden, spesielt 6-erne og Cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår