[kj] Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hva med denne da?? ikke DVD men har alt det andre... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Er nok et bedre kjøp en mds, det skal du være sikker på.. ;) Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Sendte en forespørsel til megabillig - og de mente at denne var greit.. er ikke det samme spilleren som du har da MAC?? hvordan er denne da?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Hehe, nå har MDS satt sitt navn på den der bedritne Kina-spilleren, gitt. :D En spiller som displayet knapt er lesbart på. Lyden og funksjonene er derimot helt ålreit, var det bare ikke for den alt for høye prisen. Så styr unna, såfremt du ikke får den for halvparten et annet sted. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 hmmm får samme spilleren ifra megabillig til 4k istedet for 5k... men kanskje ett bedre alternativ og kjøpe den kenwoodspilleren + dvd skifter?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by [kj] hmmm får samme spilleren ifra megabillig til 4k istedet for 5k... men kanskje ett bedre alternativ og kjøpe den kenwoodspilleren + dvd skifter?? http://www.megabillig.com/php/produkt.php?id=iva-d300 :D:D:D:D Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 megabillig er faktisk ikke så billig alikevell... koster 1000 kr og få sendt varen til norge.... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Ikke bruk 4-5k på den spillern. Det er den ikke verdt.. Jeg fikk den for 2800 med frakt.. Det er en grei pris.. Men jeg tror ikke jeg ville ha kjøpt samme spiller hvis jeg kunne gått tilbake i tid.. Men funker greit.. Mange muligheter på den.. ;) Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 tror jeg kommer til og bruke den sony spilleren jeg har inntil videre jeg.. også får vi se hva som skjer med utviklingen... kjøpe noe med 5+1 ettervært... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by SunIx^ Hei. Mds har ikke akkurat noe bra rykte over seg og jeg har dårlig erfaring med mds selv. Og betale 5000 før en cd spiller som heter mds ville jeg styrt unna :) http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=842 Hva med denne istede?;) HEFTI sub i logoen din! Hvor får man tak i en sånn eller to? :D Hadde gjort seg i en golf dah! :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Det der er en DynaBel sub som opptil flere av forhandlerne her på forumet fører. Mye for pengene etter det jeg forstår. Du får høre med dem, så kan det nok bli subber på deg etter litt slanking av konto, hehe :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg