Gjest Andeeh Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Hehe, blir nok bedre dette, bortsett fra at det er fælt intr i den nå, må trekke opp dørene på nytt :) I morgen (Søndag) skal gamle bilen strippes til ramma, og skal kanskje prøve å få motoren i gang :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Andeeh Hehe, blir nok bedre dette, bortsett fra at det er fælt intr i den nå, må trekke opp dørene på nytt :) I morgen (Søndag) skal gamle bilen strippes til ramma, og skal kanskje prøve å få motoren i gang :) turbomotorn :D lol lol lol lol lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Haien turbomotorn :D lol lol lol lol lol ehm.. Ja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Haien turbomotorn :D lol lol lol lol lol Ja? :D (Rekker det neppe da men:P) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 tøfft :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Ja, nå har Jeg, Gran og Ford_power jobba i 9 timer (inkl 2 timer matpause :p) med å strippe gamle faen.. TUNGT! Fikk ikke noe problemer, bortsett fra at stolen ikke ville opp fra gulvet (En skrue hadde rusta fast) men vi fikk det til til slutt :) Bilder kommer vel senere... Dette er ikke mitt prosjekt lengre, men tenkte dere skulle få se hva som skjer med gamle prosjekt bilen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 heisann, holder på med lignende prosjekt: bare for og nevne noen deler: Smidde råder/stempler komp 8:1, borret opp til 94mm forsterka pakninger i stål, arp rådebolter, toppbolter, veivbolter, alu kam kit lette støtstenger i chrommolbyden + racing løftere, turbo kam, sinnsyk kvass høytrykks oljepumpe toppene STORT modifisert med max store ventiler og portet max tenninga er modifisert, duraspark er borte, mapping + tennings senker når turbo funker. +++ Understell er modifisert med alt av polyurethan foringer og spax justerbart senkesett. en del igjen på motor før ferdi. vil kjøre men singel turbo og en effekt på ca 300+ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Turbo Granada heisann, holder på med lignende prosjekt: bare for og nevne noen deler: Smidde råder/stempler komp 8:1, borret opp til 94mm forsterka pakninger i stål, arp rådebolter, toppbolter, veivbolter, alu kam kit lette støtstenger i chrommolbyden + racing løftere, turbo kam, sinnsyk kvass høytrykks oljepumpe toppene STORT modifisert med max store ventiler og portet max tenninga er modifisert, duraspark er borte, mapping + tennings senker når turbo funker. +++ Understell er modifisert med alt av polyurethan foringer og spax justerbart senkesett. en del igjen på motor før ferdi. vil kjøre men singel turbo og en effekt på ca 300+ Kult :D Hvor i nord norge holder du til? Off Topic: Du må gjøre noe med avataren din, blir så distrahert :p (er ikke lov med nakne kvinnfolk og sånt på dette forumet) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Tromsø her. Planene var og sette i en V8, men fantes så mye stasj til V6`a så artig å få litt moment i denne motoren. Er bare på utkikk etter knuser kassa, 4 trinns. 5trinns kassa mi vil vel neppe tåle bruken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Turbo Granada heisann, holder på med lignende prosjekt: bare for og nevne noen deler: Smidde råder/stempler komp 8:1, borret opp til 94mm forsterka pakninger i stål, arp rådebolter, toppbolter, veivbolter, alu kam kit lette støtstenger i chrommolbyden + racing løftere, turbo kam, sinnsyk kvass høytrykks oljepumpe toppene STORT modifisert med max store ventiler og portet max tenninga er modifisert, duraspark er borte, mapping + tennings senker når turbo funker. +++ Understell er modifisert med alt av polyurethan foringer og spax justerbart senkesett. en del igjen på motor før ferdi. vil kjøre men singel turbo og en effekt på ca 300+ Er mye av dette jeg har tenkt å gjøre, til neste år, da jeg ikke har penger eller jobb.. :) Hvilken kam har du (merke), og hva måtte du ut med den, og hvor kjøpte du den? :) Har du Intercooler da? ;) Mvh Andeeh Btw, sjekk ut #granada på EFnet (Liten kanal, men gjør den stor ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Hmm.. måtte mekke litt motor i dag, og fikk tatt noe bilder: Innsug: http://home.online.no/~ast-moer/granada/IMG_1540.jpg Motor: http://home.online.no/~ast-moer/granada/IMG_1542.jpg På med innsug: http://home.online.no/~ast-moer/granada/IMG_1543.jpg På med vippetøy eller hva faen det heter :) : http://home.online.no/~ast-moer/granada/IMG_1544.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 oppdatering! :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Wow, faktisk noen som følger med :) Det nyeste som har skjedd, er at jeg har kjøpt med EFI fra en 2.8 :) Bilder kommer Fremover skal jeg lage oljereturflens til turboen :) Skal handle meg nye speil på høggern også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by Andeeh Wow, faktisk noen som følger med :) Det nyeste som har skjedd, er at jeg har kjøpt med EFI fra en 2.8 :) Bilder kommer Fremover skal jeg lage oljereturflens til turboen :) Skal handle meg nye speil på høggern også.. Jaa, da venter vi på bilder.. ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by Gran Jaa, da venter vi på bilder.. ;) Bare å ta i vei det.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg