-cardudde- Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Kan noen være så snill å hjelpe meg? VIl også prøve å lage en ny front og bakleppe... PLs..help me..:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Jeg kan hjelpe deg, men ikke nå, holder på med Golf extreme prosjektet mitt så jeg har ikke tid nå, men du kan gi meg msn en din så kan visnakkes der viss du har! minj: bmwm10@hotmail.com CaPs_On Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by CaPs_On Jeg kan hjelpe deg, men ikke nå, holder på med Golf extreme prosjektet mitt så jeg har ikke tid nå, men du kan gi meg msn en din så kan visnakkes der viss du har! minj: bmwm10@hotmail.com CaPs_On jepp ok..dusy91@hotmail.com Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg