marsor Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Jaja, da er 13 års lykke med Caravellen over. For noen timer siden var faren min ute å kjørte med den da han plutselig merkek at de luktet brent. Han stoppet for å sjekke og da han åpnet motorrommet sto flammene ut. Da var det bare å trekke seg tilbake og tilkalle brannvesenet. De kom rimelig fort, men bilen sto ikke til å redde, totalt utbrent... :( Sitter her nesten på gråten. Vet det bare er en bil, men etter såpass mange år får man liksom et forhold til bilen da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Men nå får du jo en ny Passat å cruise med! :D (Og du får være med i Passatklubben min) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 hva er det med tyskere og svensker som gjør at de begyner å brenne så ofte? :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Hørte det der. Ble Gammeldalen for drøy for den? hehe. Kjipt med bilen da! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodvaag Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 På vei til jobb her forleden møtte jeg en ca 1990 T2 som røykla hele dalen, stoppet, og brant opp. Way to go! :mad: Siter 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Kondolerer angående bilen, død i så ung alder! Men de evige Autobahner høres jo ikke ut som noe dumt sted :) Jeg tror forresten det må være noe med Caravelle/Transportere og brann. Jeg har selv sittet på med en slik som har tatt fyr og to venner av meg som har kjørt slike har opplevd det samme. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Kan jo alltids kjøpe Caravellen vår :) 1990 1.6 TDI.. Premiert på Hovedtreffet på Våler :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Originally posted by Danna Kan jo alltids kjøpe Caravellen vår :) 1990 1.6 TDI.. Premiert på Hovedtreffet på Våler :D Bilder:D? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Kan fikse i løpet av dagen ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marsor Skrevet Juni 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 Takker for alle kondolanser. Far var nede hos falken idag for å se om det var noe å berge, fant tre skrujern som var sånn noenlunde hele, ellers var det pent lite å finne. Noen som har noen erfaringer med dette når det gjelder forsikring? Bilen var fullverdiforsikjret gjennom IF, betyr vel at vi får igjen det en tilsvarende bil er verdt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg