Magnum_pi Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Du kan lese litt på en gammel diskusjon jeg startet: Hva var ditt "tekniske spørsmål"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 hehe, synes det var hilarious med det klemme-bremsa-helt-inn-før-du-kjører opplegget... fikk beskjed av kjørelærer om å gjøre det før jeg skulle kjøre i vei (noe alle måtte, ble jeg fortalt). jeg ble jo livredd for at sensoren kanskje ikke så det første gangen, så jeg satt og hamra på pedalen en 3-4 ganger til jeg dret i flere forsøk :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ols-1 Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 kjørte feil jeg da. oppkjøring i sandefjord ( bor i larvik ), kom ut av ruta men det gikk bra. måtte fjerne dugg på ruta. weee.. vanskelig. Siter 1997 Nissan Primera 2.0 SRI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg