FriX-244TiC Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Heisann.. er egentlig en volvo freak jeg da, men så fikk jeg øye på en ascona B i morges som kom med falken bilen, som da viste seg å vere bilen til en figur som bor i nærheten av meg sin, å han har nettopp fått lappen , og nettopp smelt :D ... så må jeg innrømme atte det er en fin bil altså.. å den virker bra for rust osv.. men han har knærta panser,forskjermene og førerdøra+ fanger.. er dette deler som lar seg skaffe for en overkommelig pris, eventuellt noen som vet om noen som har deler? eller kansje du har? Så håper denne doningen kan bli kjøpt av en sum av 1500KR hvor jeg da vet att han ikke kan skru bil ;) så da få noe lakk å felger å greier så har jeg virkelig trua jeg altså.. Håper det er non som har deler, så får vi se hva doningen tar form te til neste sommer.. Hilsen Vegard (Telemark) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Deler får du helt sikkert tak i. http://www.veng.no har ihvertfall skjermer. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by ElCamino Deler får du helt sikkert tak i. http://www.veng.no har ihvertfall skjermer. Ja det det går fint det, men passformen til Veng er dorlig!!! derfor ville jeg heller kjøpe brukt.. serru.. takk for svar vertfal :) Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Burde ikke være problem å finne de delene. Ta en runde på høggeriene så dukker det opp noe. Slå til!!:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by KviljoRacing Burde ikke være problem å finne de delene. Ta en runde på høggeriene så dukker det opp noe. Slå til!!:cool: Jepp får gjøre det.. Ringte me han Figuren ista, han måtte vente til faren kom hjem..å det er en uke til.. men jøsses, god tid.. Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 har vengskjermer på Ascona'n jeg. grei passform på de. bra dører kan være litt leit å få tak i. og "bra" varierer veldig på hvem du snakker med! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juni 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Originally posted by cfn har vengskjermer på Ascona'n jeg. grei passform på de. bra dører kan være litt leit å få tak i. og "bra" varierer veldig på hvem du snakker med! Okay.. kjenner flere som har kjøpt rusk skade deler på veng, å har vert dorlig passform på.. har kjøpt kanaler å brønner der.. var jo rektignok bra da ... Vegard Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Juni 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2004 Det som er dummest med veng-deler er ikke det å få de til å passe, men de svake og runde knekkene i stålet ser så uoriginalt ut. Må nesten sparkle kantene for at det skal se skikkelig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by KviljoRacing Det som er dummest med veng-deler er ikke det å få de til å passe, men de svake og runde knekkene i stålet ser så uoriginalt ut. Må nesten sparkle kantene for at det skal se skikkelig ut. Er jo bra du har vert heldig der.. en kammerat av meg kjøpte forskjermer til en Civic.. bytta den han først fikk pga passform, så fikk han en ny en som var litt bedre.. men man ser godt at den skjermen ikke er orginal vis man bare titter litt ordentlig... PS: han jobber som biloppretter nå, å han var veldig flink når han gikk på skolen me meg.. å enda så ble det ikke 100% .. jaja,, Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Har 3 b asconaer stående. SI fra hvis du ikke får tak i deler, så skal jeg se hva jeg kan ordne. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet Juni 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Har 3 b asconaer stående. SI fra hvis du ikke får tak i deler, så skal jeg se hva jeg kan ordne. Det er kjempe pupp!! Bare håper ikke den faren til guttungen vil legge penger i den å pusse den opp .. Snx Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Har 3 b asconaer stående. SI fra hvis du ikke får tak i deler, så skal jeg se hva jeg kan ordne. ojoj..har du noe spennende da? va med venstre sidepanel bake som ser slik ut? Grå skay? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Det der panelet er fra Manta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 ser ut som det er i fra manta ja. de passer ikke rett inn i ascona. må kutte og herje litt i tilfelle! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Men jeg tok det ut av en ascona? Det andre hadde en skade så jeg tok de ikke. ....ååå er så bitter. da brodern kjøpte den delbilen tenkte jeg ikke noe slikt som at det er en hellig bil. Hadde inn igjen det gamle interiøret mitt da den vart kasta:rolleyes: Bilen skulle aldri blitt kasta helder. ååå hvordan kunne jeg gjøre noe slikt Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg