Gå til innhold

skal jeg kjøpe ?

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

Originally posted by acoupe

vil tippe at dem er så og si i samme stand. Men det som trekker litt ned er jo det med at den 20v quattron har gått 270.000km !

 

270 er laangt.. Personlig ville jeg hatt en som hadde gått mye mindre. hvis ikke bilen er følgt opp med service jevnlig og byttet ut det meste av slitedeler da..

 

Men er jo pen den bilen du har nå!

PROSJEKT PASSAT1 '98
PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen

NÅ ~ VW Passat GTE '16

X ~ VW Passat `08 SportLine
X ~ VW Passat `98
X  ~Audi A4 `95
Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det du sier !

Er jo fornøyd med bilen jeg har nå, men vil gjerne ha litt mer utstyr og gjerne b4 front. Greit å ha litt snax i bilen når jeg kommer til å selge den, for den jeg har nå har ikke sentrallås, el.vinduer og så er den ikke veldig pen i lakken.

 

Dessuten sparer jeg noen gryn på at den svarte er senket og har gulekoni dempere, 4-5000 spart. Den har også effekt anlegg og sportsluftfilter, så jeg slipp å kjøpe det på nytt. Og så får jeg beholde felgene jeg har på coupeen min nå, så da slipp jeg å tenke stort på det :)

 

Den har jo også svart skinn interiør, vet ikke om det høyner prisen LITT ved videre salg jeg ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

Sant det du sier !

Er jo fornøyd med bilen jeg har nå, men vil gjerne ha litt mer utstyr og gjerne b4 front. Greit å ha litt snax i bilen når jeg kommer til å selge den, for den jeg har nå har ikke sentrallås, el.vinduer og så er den ikke veldig pen i lakken.

 

Dessuten sparer jeg noen gryn på at den svarte er senket og har gulekoni dempere, 4-5000 spart. Den har også effekt anlegg og sportsluftfilter, så jeg slipp å kjøpe det på nytt. Og så får jeg beholde felgene jeg har på coupeen min nå, så da slipp jeg å tenke stort på det :)

 

Den har jo også svart skinn interiør, vet ikke om det høyner prisen LITT ved videre salg jeg ?

 

Synes du skal gå for den svarte med B4 front,rs frontfanger,senking,sportsluftfilter og mye mer...du sparer penger for da slipper du å kjøpe på det på den andre bilen + at du får beholde felgene dine og de er jo bare helt råe!!:D

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EyeLid

kloke ord fra en klok pike...

("sitter på med acoupe" :D)

 

ER jo vurderingssak da, men ville liksom ikke sagt at alt tidligere utstyr er et pluss om småtteri da må byttes ut...

 

Nå er det da slik at den bilen var i orden bortsett fra en liten bulk som han skulle fikse og den bilen har ikke gått så langt som de andre bilene han har sett på!!Så siden han da ikke må bruke masse penger på slitedeler og slikt så sparer han penger på utstyr som er der som han måtte ha kjøpt siden hvis de ikke var der...

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

skal be han ta naf test før jeg bytter tror jeg !

Men jeg skal legge opp et lite regnestykke på hvor mye jeg kommer til å spare på å bytte bil.

Har hittil regna ut at jeg vil spare rundt 10.000,-

 

 

så du har nesten bestemt deg for den svarte?

1989 Audi Coupe 2.3E

1990 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke helt. Tror jeg holder meg fast på den lille grønningen min :D

Pappa klarte å overtale meg, synes han skal ha noe å si siden han hentet bilen i oppdal for meg og pluss har gitt meg litt penger til å kjøpe den.

Så da får jeg nok jobber mer med bilen så den blir "mitt verk", kommer kanskje til å sette på b4 panser hvertfall.

Pappa var ikke særlig begeistret over at jeg sku bytte bilen min ot en eldre modell. Noe jeg er kanskje litt enig i...hehe:)

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

ikke helt. Tror jeg holder meg fast på den lille grønningen min :D

Pappa klarte å overtale meg, synes han skal ha noe å si siden han hentet bilen i oppdal for meg og pluss har gitt meg litt penger til å kjøpe den.

Så da får jeg nok jobber mer med bilen så den blir "mitt verk", kommer kanskje til å sette på b4 panser hvertfall.

Pappa var ikke særlig begeistret over at jeg sku bytte bilen min ot en eldre modell. Noe jeg er kanskje litt enig i...hehe:)

 

hehe...vel bytte bilen mot en lik eldre en tror jeg kanskje ikke jeg ville gjort heller...hvis ikke den hadde hatt quattro og litt mer power da :P

1989 Audi Coupe 2.3E

1990 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår