BimmerFanatic Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Er det noen som vet om noen gode vaskehaller i Lørenskog-, Strømmen-, Lillestrøm-, Skedsmo- eller Ullensaker-området? Det må være muligheter for å stå innendørs og med bra opplegg for manuell håndvask. Nå som vinteren begynner å melde sin ankomst hadde det vært greit med et oppvarmet lokale hvor man kan pleie yndlingen sin uten å få stivfrosne fingre og 2 cm. med stålis rundt hele bilen... ;) Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Statoil på Lørnskog ved sesam stasjon har stort vaske anlegg innne :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFanatic Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by marius Statoil på Lørnskog ved sesam stasjon har stort vaske anlegg innne :D Superb! Og man blir ikke kjeppjaget hvis man bruker mer enn 10 minutter på vasken? Kjøper man poletter eller betaler man for forbrukt tid (forøvrig et fenomen jeg bare har sett i Sverige, helt genialt! Der hadde de også løftebukker i vaskehallen...). Siter Leketøyet : 1999 BMW Z3 2.8 Coupé Bruksbilen: 1991 VW Passat 1.8CL stv. Tidligere biler: 1983 BMW 323i, 1992 BMW 325i AC Schnitzer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by BimmerFanatic Superb! Og man blir ikke kjeppjaget hvis man bruker mer enn 10 minutter på vasken? Kjøper man poletter eller betaler man for forbrukt tid (forøvrig et fenomen jeg bare har sett i Sverige, helt genialt! Der hadde de også løftebukker i vaskehallen...). Jeg er litt sleip så jeg har alltid med meg 5kroninger! Man kan jo vaske så mye man vil der... ;) Men om du bruke polere bilen din, eller pusse med pusseskinn mens det er masse kø... så pleier ikke det være poppis... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 statoil e6 furuset 4ute og 1 inne Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by marius Jeg er litt sleip så jeg har alltid med meg 5kroninger! Man kan jo vaske så mye man vil der... ;) Men om du bruke polere bilen din, eller pusse med pusseskinn mens det er masse kø... så pleier ikke det være poppis... hva hjelper 5'erne til ? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by LilleGud hva hjelper 5'erne til ? Når du putter på 5kr så får du kortere tidsintevaller... Du trenger ikke putte på 20kr for å såpe ned bilen din... Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by marius Når du putter på 5kr så får du kortere tidsintevaller... Du trenger ikke putte på 20kr for å såpe ned bilen din... Genialt... da kan du svampe den uten at tiden går ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by LilleGud Genialt... da kan du svampe den uten at tiden går ! :D Jepps... alltid like morro å veksle 40kr i femmere ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 eller så kan du kjøpe kort og slippe småpenger:) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Originally posted by marius Statoil på Lørnskog ved sesam stasjon har stort vaske anlegg innne :D du må da ta med at den er 24-7 da jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg