vwgolf2 Skrevet April 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2003 jepp..det stemmer..har bare 40mm senking og 17" og den skraper nedi visse steder...den er ikke på nå..skal vel lakkers snart... 2mnd til lappen... :rolleyes: uff... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 litt karbon rund instrumentene og sånnt.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 antenne fra golf 3 joker... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 lista på bakluka. fjerna låsen! JA, jeg vet det er en annerledes hvit-farge på lista, men måtte bare prøve og se åssen det ble! hehe.. syns det ble ganske bra! skal vel bestille lakk snart tenker jeg... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 fått gjort ENDEL med bilen idag! bildene sier sitt...ikke meg på bildene nei..hehe.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 litt mer sliping... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 litt sparkling og det ordnær sæ t jul!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 snerten stuss??? skal innvistere i røde og klare baklykter! tror det kan bli meget sexy! ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 hvor mye pusset du ned fanger før lakkering? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 Dette blir dritbra Morten :)) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet April 15, 2003 Rapporter Share Skrevet April 15, 2003 lookin' jævlig bra detta da.... faen. jeg vil også ha sted å stå så jeg kan går hardt løs på min... ja fortell om forarbeid før hellakking av fangere... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Bra Morten. Framgangsmåte på å fjerne emblemene? Pusset ned og sparklet over? For så å lakke? Hvordan pusset du den øverste delen av fangeren da? Hvem lakkerte? Det så ganske bra ut det der. Nye felger? Så pene ut. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Originally posted by vwgolf2 snerten stuss??? skal innvistere i røde og klare baklykter! tror det kan bli meget sexy! ;) hehe Niiiiiiiiiiiice! Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 takker takker :) bakfangeren bare pussa jeg ned med ganske fint pusse papir..plastikk grunning og så sprøytelakkerte vi. de ruglene øverst på fangeren syns enda da... men skal vel kjøpe ny bakfaner snart! er en del småsår i den (egentlig ubetydlig) ..da jeg kjøpte den på hoggærn! hehe fjerning av merker og hull: tok av merkene og plastik proppene, slipte ned til jernet rundt hullene slik at sveisinga skulle ta tak! Festa små metall biter bak hvert eneste hull også! som funket som "sveise vegg" bak hvert hull! :) så slipa vi ned "sveise perlene", sparkla,pussa,sparkla,pussa..hehe.. helt til det ble bra! så var den klar for lakkering! fjerning av hull og lakkeringen brukte vi vel 5-6 timer på...og enda kunne vi gjort det enda bedre, men ble ganske så fornøyd jeg.. ;) stefaren min lakkerte...hadde ikke blitt bra hvis jeg skulle slippe meg løs med lakk sprøyta! hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet April 16, 2003 Rapporter Share Skrevet April 16, 2003 Ser bra ut.:D Lakker dørhåndtaka også?sombrero Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg