vwgolf2 Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 uff...kjiipt..skjer lite på bilfronten for tida.... :( eneste som er i gang nå er grillista..den er tatt av..har støpt på glassfiber på den..så den bygger litteranne mer ned. ikke mye! håper den ser litt mer bøs ut når den blir ferdig! :) MYE PUSSING!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 hehe. tenk deg bad looken jeg hadde på gamle golfen da. DET var mye pussing det. så jo ut som et spøkelse der jeg satt. :P tror jeg ikke orker så mye store modifikasjoner i vinter. hvem vet hva man kan møte på rundt en sving. lakke litt deler og gjøre noen småting. men ikke noe blir montert før snøen er borte igjen. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 nå har golfen emblemfri grill....kommer bilder snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Nå er det jo ingen 'helv hvit golf 2' lenger! :( Syns du skulle lakka hele fangeren hvit. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 ble finere nå ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 haha..felgene dine er faen meg styggere enn mine as...uvant syn å se :D hehe Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 sorry må bare få mast litt. skal slette posten om et par dager hvis ingen melder seg. må bare få lagt ut. har en delebil som vi driver og hogger nå. så hvis noen trenger div deler, karosseri evt andre ting dashbord har et sett dørtrekk + noen baklykter sideblinkere side skjermer panser++++ se på bildene. motoren er borte alt. den skal vi ha selv. girkassa trengte jeg plutselig ikke så hvis noen evt er interisert så kan de legge inn bud på den. bakluke selges evt med rute + vinge hvis budet er bra nok. dette haster egentlig veldig siden bilen blir hugd ferdig på mandag og da går den i pressa. si i fra asap om man vil ha noe. dette går også for en billig penge mye av det. ta kontakt på pm eller enda bedre sms 93263166 se http://home.rkl.no/remster/delebil1.htm Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by Golf T&Nos så klart! haha..felgene dine er faen meg styggere enn mine as...uvant syn å se :D hehe kan trøste med at jeg har andre felgs i garasjen! må bare få lagt over dekka!! :) og ang. fangeren...idag kjøpte jeg lakk til grill list og div...så kan hende jeg tar øverste del av fangeren også! men den er full av silikon og shit..så vet ikke om jeg tør ta tjangsen! noen som vet åssen jeg får gjort den skikkelig rein?? så lakken setter seg ordentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by vwgolf2 kan trøste med at jeg har andre felgs i garasjen! må bare få lagt over dekka!! :) og ang. fangeren...idag kjøpte jeg lakk til grill list og div...så kan hende jeg tar øverste del av fangeren også! men den er full av silikon og shit..så vet ikke om jeg tør ta tjangsen! noen som vet åssen jeg får gjort den skikkelig rein?? så lakken setter seg ordentlig? Bør dra over en del ganger med whitesprit og tørke det helt.. Er å få spesiell plastikgrunning slik at lakken fester seg... Anbefaler å ha på et lag med plastikgrunning + 3-4-5 lag med litt tykk grunning... Så slipe forsiktig ned uten å slipe ned til plastikken... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 hmm..ok..takk for tipset :) btw: tror jeg stod ved siden av deg på treffet på liertoppen i år... hvis ikke jeg tar grusomt feil nå.... fin jetta! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by vwgolf2 hmm..ok..takk for tipset :) btw: tror jeg stod ved siden av deg på treffet på liertoppen i år... hvis ikke jeg tar grusomt feil nå.... fin jetta! :D Hmmm... Husker ikke om jeg var der med bil i år jeg... Var iallefall der i 2002.. :D Men blir vel en tur i år 2004... Står delvis nedplukka nå så da får jeg se hva jeg får sammen igjen.... :rolleyes: Blir spennende tror jeg... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Er det du som er ferdig med old school prosjektet dit vwgolf2? :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 den var ikke mye pen:) blææ Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 ahh. phat rims da.. på old schoolern :) P felger,.. tjoohhoo.. i krom :) MEG VIL HA Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 åhhhhh.. FEEEET!!! hadde jo 5 dører og :D men men..retro får vel bli på enten neste golfen min eller no.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg