Cheron Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 14 toms vinterdekk med kapsler her :( Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 etter mye frem og tilbake om og men.. +++ så har jeg bestemt meg....old school there is! kjøpte små fangere idag! med chrome på! planen er og lakke toppen og bunnen av fangerene hvite, og ha sort i midten, og chrome lista da seff! Front fangere satt jeg på idag! og runde lykter med org. C grill! Grill med chrome emblem! syns det blei kult :) satt også på CL leppe under! GTI leppe hadde blitt ALT for lavt! :) hehe... kommer updates og bilder kommende dager! old school 4 life :D (hvis noen lurer på om det store fangerene er stil salgs, så er de ikke det..de skal på når bilen skal selges! Mest sansynlig til våren!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Gleder meg.... Bilder er alltid bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 yepp..bilder kommer.. planene er å få fatt i noen ats cup felger! så hvis noen har og vil bytte i 17" ere..så kjør på! må også lakke det partiet under front fangeren! det er mindre pen lakk der...men det ekke no stress! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by vwgolf2 yepp..bilder kommer.. planene er å få fatt i noen ats cup felger! så hvis noen har og vil bytte i 17" ere..så kjør på! må også lakke det partiet under front fangeren! det er mindre pen lakk der...men det ekke no stress! Om det er pololars som har fått deg inn på tanken med ats så skal jeg *************************** han..:D:D:D:D:D:D:D::D:D hehe Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Går du også over til Old School nå da? :( Jeg forblir vel den eneste med 90 fangere og div. styling når jeg får i gang golf prosjekt! :rolleyes: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Neida, du er ikke alene. :) Krom hører hjemme på ovalen min (Bobla), ikke golfen! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Big Bumpers For EveR Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by vwgolf2 etter mye frem og tilbake om og men.. +++ så har jeg bestemt meg....old school there is! kjøpte små fangere idag! med chrome på! planen er og lakke toppen og bunnen av fangerene hvite, og ha sort i midten, og chrome lista da seff! Front fangere satt jeg på idag! og runde lykter med org. C grill! Grill med chrome emblem! syns det blei kult :) satt også på CL leppe under! GTI leppe hadde blitt ALT for lavt! :) hehe... kommer updates og bilder kommende dager! old school 4 life :D (hvis noen lurer på om det store fangerene er stil salgs, så er de ikke det..de skal på når bilen skal selges! Mest sansynlig til våren!) :D Kult! Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 BIG bumpers for life! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by vwgolf2 etter mye frem og tilbake om og men.. +++ så har jeg bestemt meg....old school there is! kjøpte små fangere idag! med chrome på! planen er og lakke toppen og bunnen av fangerene hvite, og ha sort i midten, og chrome lista da seff! Front fangere satt jeg på idag! og runde lykter med org. C grill! Grill med chrome emblem! syns det blei kult :) satt også på CL leppe under! GTI leppe hadde blitt ALT for lavt! :) hehe... kommer updates og bilder kommende dager! old school 4 life :D (hvis noen lurer på om det store fangerene er stil salgs, så er de ikke det..de skal på når bilen skal selges! Mest sansynlig til våren!) Hahahaha!!:D Øverst skriver du: ...mye fram og tilbake, om og men+++...... (tolker at du hav vært i STOR tvil...) Nederst er det PLUTSELIG blitt: .....4 life...... Jeg skifter ikke truse så fort en gang!! Dette blir sikkert kult, men jeg ville droppa det hvite greiene på fangeren.. Og fått tilbake en del av det sorte ellers rundt på bilen..... Du må jo forresten editere navnet på tråden din.....................:D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 ok..støtte på ett problem nå da...skal ikke være lett! skulle ha av bakfangeren for å montere liten fanger også bak... men den ene skruen bare skrur og skrur...så jeg får ikke av jernet...så vet ikke helt hva som skjer..må kutte bolten på en måte..er jævli knot og komme til osv... :( måtte jo bare skje noe sånnt nå som jeg var så gira...blir liksom ikke old school med 90 fanger bak og liten forran! hehe...får se hva som skjer! spørs om ikke broren min; vw2_prosjekt får stå for old school golfen i familien...iafall fram til våren! Da satser jeg på å ha solgt denne golfen, og ha skaffet en annen som skal bygges til old school!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Det som ikke går med makt.... Det går med mer makt...... Kommer ikke til med noe og holde igjen på oversida....? Er den nut'en løsna fra fangeren eller....? Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 hehe .. :) luftverktøy har jo endel makt da ! :D kommer liksom ikke til nei... så spørs om jeg gidder og knote mer med det! blir nok ikke oldschool alikevel på denne golfen.. fitte og..MEN..om ikke alt for lenge har jeg sansynligvis ett nytt prosjekt..da snakker vi..! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 sånn ser den iafall ut nå... ganske så org. blir kjørandes sånn i vinter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg