borabora Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Polo Classic som engelskmennene sier: "There is a thin line between a hobby and mental illness" Jeg er vel bordeline ;) Jeg og Danna oxo. :D Får få med Starky på no fæl brennvin tjeneste i dag så kommer han nok over det.... :D :cool: ;) :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Kal fortelle deg en ting jeg BOraman ! JEg er med!!!!!!!!! ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 hvis jeg skulle solgt bilen min...hvis! hva hadde det vært "lov" og satt som utropspris/prutepris da? vet at erfarne VW/audi folk kan være litt mer kresne og sånn med pris en slik golf, men hva med ungdom som akk har fått lappen..hva tror dere dem hadde vært villige til å gi? :rolleyes: er endel påkostet... kanskje den blir til salgs i løpet av vinteren..kanskje..er hissig på nytt prosjekt igrunn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 EDIT:Glem det...Så at det var fem dører der gitt.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 ? syns du 5dørs er negativt? hehe ser bare positivt med det i grunn..slipper ut hver jævla gang man skal ha folk i + at det sliter mindre på setene som hele tida blir vippet opp og gnissa borti med all slags driit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Look'en er ALT! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by SpeedWell Look'en er ALT! So if it doesn't work, chrome it? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Jeg tenkte på 3d vs. 5d da. :) Men krom er pent, f.eks på nye Passater. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Originally posted by vwgolf2 ? syns du 5dørs er negativt? hehe ser bare positivt med det i grunn..slipper ut hver jævla gang man skal ha folk i + at det sliter mindre på setene som hele tida blir vippet opp og gnissa borti med all slags driit :) Ja det er negativt for meg.Det er ikke til og komme bort fra at golf ser best ut i 3-dørs variant...Men det er så klart noen fordeler med 5 dører men som sagt looken er alt...Og nå er det jo en haug av golfer og velge mellom så jeg kjøper ikke en som jeg ikke er hundre prosen fornøyd med... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 ingen som kan tippe sånn ca. på det jeg spurte om da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 kunne tippa rundt 25-30k jeg Morten :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt-tuner Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 hei er det noen som har en turbo motor eller g60 til en golf 2 hvit er den hotteste fargen i japan Siter audi a4 stv 96mod x honda prelude 2.0 16v 93mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by gt-tuner hei er det noen som har en turbo motor eller g60 til en golf 2 ehh. trodde det her var en tråd om hvite golfen jeg ikke salg og kjøp av motor. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Originally posted by vwgolf2 hvis jeg skulle solgt bilen min...hvis! hva hadde det vært "lov" og satt som utropspris/prutepris da? vet at erfarne VW/audi folk kan være litt mer kresne og sånn med pris en slik golf, men hva med ungdom som akk har fått lappen..hva tror dere dem hadde vært villige til å gi? :rolleyes: er endel påkostet... kanskje den blir til salgs i løpet av vinteren..kanskje..er hissig på nytt prosjekt igrunn.. du kan sikkert tyne 20-25k av en nyoppkjørt ungdom vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 nå har golfen blitt skodd med noen nyyyydelige 13" stålfelger med profil FROM HELL!!! ser helt j****g ut... hehe...de var så rustne a jeg lakka de hvite i går...joa..blei kult dette..digger denne årstida! nooot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg