aVWe Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Du fikk det ikke godkjent, de glemte å sjekke det.... sånn ville jeg sagt det... Joa de bare testa om den funka og at den var parkert riktig, og sa "den er grei" eller noe sånt. :) Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 hvor er da "riktig" posisjon for at en senter visker skal parkere ? jeg kan da forsåvidt sette min der jeg føler for. bare løsne en skrue det. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aVWe Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Dersom du har den rett opp sperrer du, ifølge snut etc, for sikten! og er ikke lov. Nede til venstre eller høyre er en smaks sak... jeg velger høyre;) Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 jaja. dra den ned til høyre hvis de sier noe når jeg kommer med den rett opp. får jeg den godkjent med rett opp skal jeg stå og le purken i trynet når de stopper meg. duster. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Sikkert noen paragraf ryttere her i Ålesund da. Her krever de TüV papirer, forstillingskontroll og bremseregulator-justering kvitteringer fra verksted for å godkjenne senking! Jeg skal ALDRI dit om jeg ikke tvinges... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 ikke gjør meg nervøs nå da. skal senke 60 60 snart. uff. blir redd jeg. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 lakkert speila og fått ordna med anlegget i bagasjerommet så det blir litt pener! :) skal vel prøve og få tatt noen bilder så fort anledningen byr seg... har også fått på kortere dempere forran (60mm senking) slik at det blir stivere enn 60mm på org. dempere... :cool: og så fått litt grommere lyd i kjærra...satt på "effekt rør" greine fra autospar..overraskende bra lyd ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 prøve og få til et allright utseende i "bagasjerommet" også da... :) ikke helt ferdig enda da men...må ha ei annen kasse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 hey, lik forsterker som meg. Vanvittig fin golf :) Mange gode tips i denna tråden :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 :) funker ganske greit den forsterkeren..iafall til mitt bruk :) blir 2 12" etterhvert... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Hadde ikke du to arizona eagle basser før da? Eller er det bare jeg som husker helt feil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juni 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by SpeedWell Sikkert noen paragraf ryttere her i Ålesund da. Her krever de TüV papirer, forstillingskontroll og bremseregulator-justering kvitteringer fra verksted for å godkjenne senking! Jeg skal ALDRI dit om jeg ikke tvinges... Biltilsynet i Ålesund er jo berøm for og være jævlig:rolleyes: Tror gamle kara der nede er moden for utskiftning! Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2003 Originally posted by pahf Hadde ikke du to arizona eagle basser før da? Eller er det bare jeg som husker helt feil ? en iafall...hehe..blir vel en til snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 gjett hvem som fikk lappen idag! hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 grattis da. ut og råne hvit golf da. hehe. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg