teblast Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Går det ann å bruke external wastegate på en turbo med internal wastegate? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Joda, men det store spørsmålet er: "hvorfor?". Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 mere stabilt ladetrykk Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Kan ikke helt se hensikten, ei heller hvordan ladetrykket skal bli mere stabilt hvis bare én wastegate klarer å ta unna nok eksos? For meg er det alltid sånn: "flere komponenter - mere som kan gå galt", og "Keep It Simple, Stupid". Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 sakan er at skal du lade mye så svinger trykket når det har nådd den ønskede topp. svinger med 0,5 hvis du lader mye. dette er med datasprut litt dritt å justere etter da du ikke helt vet hvor du er hen i mappet. stabilt trikk leverer oxo jevnere efekt. kan ikke tenke slik at flere komponenter jo mere tull. tenk heller at det da er litt jobb å justere inn men med deler som " passer " sammen blir det at bedre resultat. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.