SnIper Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 noen som har mer bilder av denne stv'n??? Siter 02' Golf 1.9TDI 150PS 4-Motion Highline X- 90' Jetta 1.6TDK X- 95' Golf 3 VR6 X- 96' Golf 3 TDK X- 89' Golf 2 TDK X- 80' Volvo 240 X- 99' Golf 4 TDI Highline X- 92' Golf 3 TDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 denne møtte jeg for en uke siden i gudbrandsdalen..blinket til den, og den blinket tilbake ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 det tror jeg er den peneste golfen som finnes! kansje også den eneste pene. :rolleyes: Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 jeg tror ikke du hadde sagt det samme om bilen rullet på 16" felger uten chrome ;) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 selvfølgelig ikke... hjula er med å gjør helheten på denne her.. den er rett og slett bare sykt pen.. noen som kjenner eieren?? og som kan fortelle meg om den er solgt?? og en evt pris-antagelse?? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 BLING BLING :) er ikke den peneste i mine øyne, er denne som har tatt pusten fra meg: :D Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Tatt på VACN treffet i Drammen. Muthaføkking P.I.M.P :cool: Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 er den lakkert "off white" eller noe slik? ser ikke ut som vanlig hvit farge. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Syns felgen var for smaa, og han kunne hatt mindre innpress paa de.... Min mening dette da.... Hva synes dere om denne da? http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=467518 Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by mono er den lakkert "off white" eller noe slik? ser ikke ut som vanlig hvit farge. Er vel no sånn perlemor greier. Dritfin farge ihvertfall :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by rlsa Syns felgen var for smaa, og han kunne hatt mindre innpress paa de.... Min mening dette da.... Hva synes dere om denne da? http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=467518 er ikke 50 høvdinger litt vel mye for en Mk2?? pen ellers! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Sykt pen bil den Varianten!! Lurer på hvor han har ordna fangeren bak fra.. en jetta eller? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by SnIper noen som har mer bilder av denne stv'n??? hey..bilen til pappa jo!! :D Neida..tull da..den var sinnsyk rå da.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2004 Originally posted by -carude- hey..bilen til pappa jo!! :D Neida..tull da..den var sinnsyk rå da.. den golfen hører vel hjemme på otta mener jeg å huske.. i alle fall oppi dalen et stelle.. har enda ikke skjønt hvorfor de har laget golf 3 stv, for meg virker et som en fattigmangs passat stv men men bare min mening.. men bevares,bilen er tøff, sikkert putta nok penger i den også :) Men hva faen har en 12 åring å gjøre på et bilforum? burde ikke du i verste fall holde til på "moped" forumet, ell ola bil forumet ?`skjønner ikke hva små dritt unger har her og gjøre... pell deg tilbake til leike bilan dine! Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg