-cardudde- Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 jaja..må innrømme at dette er den dårligste modden.. Jeg kan gjøre det bedre assa:D Men det var ikke så mye å gjøre med den eller da.. Eller la oss si: jeg klarer ikke å stte på no annet! Kan noen gi meg en tutorial side untatt virtual modyfying og digimods.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 den så jo ut som om den var modda i paint... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Gadd ikke sminke grisen. Dette er hva jeg fikk til på fem minutter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 jeg modda bilen min finere i paint da :P ikke ment til deg tommy Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Originally posted by Mambo ikke ment til deg tommy Hadde ikke tatt det så tungt uansett. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 hehe-. det er bra ;) (paint er forresten ikke så værst viss du tar deg tid ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 tror bilen din har punga på bakdekket, tommy... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Ja jeg vet det. Dama kan jo ikke kjøre stakkar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Tror vi må innføre en sånn regel som er på digimods forumet.. Hvis du ikke har noe positivt å si evt. konstruktiv kritikk så HOLD KJEFT! Hadde vært mye bedre hvis dere hadde sagt hva som burde fikses og kanksje hvordan det kan gjøres også.. Ingen blir god av å høre "Den var jævlig stygg"... Si heller "Du må ha lavere opacity på skriften" osv. Mvh Fredr Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Måtte bare prøve meg jeg å.. :P orginal: Done: vel.. vel.. komenter i vei.. på vondt å godt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Originally posted by VOLVOs90r Måtte bare prøve meg jeg å.. :P vel.. vel.. komenter i vei.. på vondt å godt :) ganske stili! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 ganske stilig den der. men jeg må bare spørre. når folk senker i photoshop så senker de så mye at det er useriøst og kan aldri bli gjort. + at det er STYGT.. :P så HVORFOR? ;) hehe Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2004 Jeg har ikke senket den så mye.. jeg kjenner folk som har dekkene inni hjulbuen... :) alle har hver sin smak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg