rakriste Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Har 2 stk gti stoler til salgs. Opprinnelig har de sittet i en 89modell golf cabrio, men understellet er tilpasset golf mk1. det er normal gti slitasje på førerstol, 2 hull og ett lite svi merke. blir fine etter litt rengjøring. selges da prosjekt golfen min skal ha bøtteseter. har ikke baksete da det ikke passer fra cabrio uten større mods. sidepanel med høytaler medfølger. en wire til vipp har røket.. stolene er justerbare i høyden. selges 500 el.bud! Bilde: Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 hvis du ikke får solgt dem, så kan jeg gi deg 100 kroner for polstringen fra passasjersete? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by rakriste Opprinnelig har de sittet i en 89modell golf cabrio, men understellet er tilpasset golf mk1. Hva er forskjell på Golf 1 og 2 understell?? Var helt sikker på at det var identisk... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Baldrick Hva er forskjell på Golf 1 og 2 understell?? Var helt sikker på at det var identisk... golf 1 og golf 2 går ikke over hverandre. hvis jeg husker riktig så er den fremre styrings skinna snud... da må man bytte side på setene. evnt sette over understell fra golf 1 over på golf 2 setene for få dem til å passe å i golf 1 Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 På Recaro sine sider så ser det ut til at understellet er likt fram til 89 og der går ett skille, men alt før dette ser ut til å være identisk. Men uansett hva som er rett så står det jo i annonsen at de passer Golf 1 da :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by Baldrick På Recaro sine sider så ser det ut til at understellet er likt fram til 89 og der går ett skille, men alt før dette ser ut til å være identisk. Men uansett hva som er rett så står det jo i annonsen at de passer Golf 1 da :) du har rett idet.. jeg kjøpte setene og ratt fra en bil som var krasjet. mener å huske det var 89, var store cab-fangere på den oxo. men iallefall setene passet da ikke rett inn i en vanlig golf mk1, så jeg måtte sveise om festene litt så nå sitter de riktig. om noen lurer så er det en veldig enkel sak å flytte på disse festene vi snakker om. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by pumpedyse golf 1 og golf 2 går ikke over hverandre. hvis jeg husker riktig så er den fremre styrings skinna snud... da må man bytte side på setene. evnt sette over understell fra golf 1 over på golf 2 setene for få dem til å passe å i golf 1 dette er akkurat slik golf cab setene var festet, motsatt i forhold til vanli mk1. Men tilbake til salget.. setene passer golf mk1 fram til 1983! Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 up- Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg