Heggis Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 hei, lenge siden update. http://home.no.net/shelgese/lakk <- bildene lagt inn 25.sep. lakkerern sa at bilen sku lakkest i helga =) usikker på farge men tror det blir noe dyyyp møøøørk lilla opplegg. laster opp nye bilder i kveld eller i morgen.. skal ned og ta noen nye i dag =) ellers så har jeg montert 3" jt superflow "effektanlegg" på bilen.. orntelig go lyd nå. veldig morro.. bra passform;) kos og deng mvh Heggis / Stian Friis Helgesen (skole sucks... sitter her og "lærer" om its learning mao kjempe tjekt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 bra det der:D bare holde oss oppdatert med bilder:D Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Blir bra det her......du snaka om no styling tidligere i en post her....hva skjer med det? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 hei, styling blir det lite av. har ei vinge som skal på lommeboka strakk ikke til.. også liker jeg godt "clean" look . håper vi blir ferdige i kveld.. da skal jeg ta bilder =) mvh sliten heggis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Oki..toppers.....gleder meg til bildene!!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg