VEPSEN Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Var på jakt etter senkesett til min 1.3TIC og fikk tips om å sjekke hva som var til salgs på ebay.de. Fant raskt ut at jeg heller kunne kjøpe meg ett sett med billige coilovers..... Er egentlig ikke ute etter å senke bilen så veldig, er kjøreegenskapene jeg er ute etter å forbedre, for de er lik 0 nå.(har ikke engang stabstag foran) Er disse noe å ha?:Link En kompis har postboks i sverige så jeg kommer til å bruke den.:) Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Raceland er vel firmaet om ikke jeg tar feil. Er vel snakk om et supersport senkesett. Er vel samme type som Kid-A har på Badroc Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Det er Supersport ja. Bra sett (man får det man betaler for) men den auksjonen det tar nok for mye av. Skal skaffe det billigere enn du klarer når den er ferdig. Hvis du er oppriktig interessert. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 vepsen, vi satte på stabstag fra en gti på en sånn 1.3 engang, det hjalp ganske mye.. ble bedre å kjøre.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Hf-racing: Ja husker du sa det. GTI staget er tjukkere enn de vanlige staga? GolfG60Syncro:Hvor billig kan du skaffe det for da? Var jo ett par sett der som man kunne kjøpe for 399(sofort kaufen)+ frakt på ca 30 euro... Skal kjøpe ett sett til uka. Skal lufte bruks-driteren på rudskogen i sommer så jeg må ha noe som er stivt og fint. Komfort er uvesentlig(er jo ikke rare komforten i golfII uansett) Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by VEPSEN Hf-racing: Ja husker du sa det. GTI staget er tjukkere enn de vanlige staga? GolfG60Syncro:Hvor billig kan du skaffe det for da? Var jo ett par sett der som man kunne kjøpe for 399(sofort kaufen)+ frakt på ca 30 euro... Skal kjøpe ett sett til uka. Skal lufte bruks-driteren på rudskogen i sommer så jeg må ha noe som er stivt og fint. Komfort er uvesentlig(er jo ikke rare komforten i golfII uansett) Send meg en mail så ser vi. Skaffer FK, KW, INXX og Supersport. Jo flere jo bedre pris. Men det er bare det at alle skal ha, og plutselig skal de ikke ha lengre. Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by VEPSEN Hf-racing: Ja husker du sa det. GTI staget er tjukkere enn de vanlige staga? GolfG60Syncro:Hvor billig kan du skaffe det for da? Var jo ett par sett der som man kunne kjøpe for 399(sofort kaufen)+ frakt på ca 30 euro... Skal kjøpe ett sett til uka. Skal lufte bruks-driteren på rudskogen i sommer så jeg må ha noe som er stivt og fint. Komfort er uvesentlig(er jo ikke rare komforten i golfII uansett) Mulig du kan bruke stabstag fra første varianten av Toldeo. Disse er tykke og fine, og billigere på skroten enn Golf GTI Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Takk for tipset PoloClassic! Får ta med meg tomme stokk å jakte på huggerier i ferien:) Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Hva med dette FK Gewinde ? Ser litt billigere ut men... Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 40-70mm? litt lite? eller tar jeg feil? kan ikke tysk, men ser talla står der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Det er TÜV godkjent med senking mellom 40 og 70mm men kan senkes mer... Har ikke planer om å senke særlig mer enn 40 bak og 50 foran. Blir bilen for lav mister den liksom sleeper looken den har nå :D Bilen ser nå helt orginal ut, hvit med små fangere og orginale 13" felger. Draget er helt annet enn orginalt.... Sånn det ser ut nå så blir det nok ett supersport sett. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 kult!! bilder av bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by VEPSEN Hva med dette FK Gewinde ? Ser litt billigere ut men... Det der er FK-AK, det billigste FK leverer. Det er i samme gata som Supersport tenker jeg... Når det gjelder kvalitet og kjørbarhet. Billige Gewinde ruster på gjengene etter en tid, skal du ha noe ordentlig så koster det noen lapper til.... Og forskjellen er der! Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Buy cheap, buy twice....................... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juni 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 "Buy cheap, buy twice......................." Ha ha ha ha ! Så sant så sant! Ettersom dette er bruksbilen så gidder jeg ikke koste på all verden, hadde jo egentlig tenkt å kjøpe ett vanlig billig senkesett. At de ruster i gjengene regna jeg egentlig med, men det går vel å bruke no tectyl der etter ønsket høyde er justert. GolfG60Syncro fikk du ikke PM av meg? Lurte på ett pristilbud på supersport med frakt til lillestrøm. Ferie penga ruller inn i morgen og det er best å få brukt litt på bruksbilen før amerikaneren min får allt sammen...:) VwgolfII: Tja bilder ja.. skal se om jeg får tatt ett par etter jobben, ikke mye å se på er jo helt orginalt utseende. Hadde vært bedre med litt film... Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg