Gå til innhold

Raceland gewindefahrwerk. Bra/dritt?

Ranger emnet

VEPSEN

Anbefalte innlegg

Var på jakt etter senkesett til min 1.3TIC og fikk tips om å sjekke hva som var til salgs på ebay.de. Fant raskt ut at jeg heller kunne kjøpe meg ett sett med billige coilovers.....

Er egentlig ikke ute etter å senke bilen så veldig, er kjøreegenskapene jeg er ute etter å forbedre, for de er lik 0 nå.(har ikke engang stabstag foran)

Er disse noe å ha?:Link

En kompis har postboks i sverige så jeg kommer til å bruke den.:)

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hf-racing: Ja husker du sa det. GTI staget er tjukkere enn de vanlige staga?

GolfG60Syncro:Hvor billig kan du skaffe det for da?

Var jo ett par sett der som man kunne kjøpe for 399(sofort kaufen)+ frakt på ca 30 euro...

Skal kjøpe ett sett til uka.

Skal lufte bruks-driteren på rudskogen i sommer så jeg må ha noe som er stivt og fint. Komfort er uvesentlig(er jo ikke rare komforten i golfII uansett)

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

Var jo ett par sett der som man kunne kjøpe for 399(sofort kaufen)+ frakt på ca 30 euro...

Skal lufte bruks-driteren på rudskogen i sommer så jeg må ha noe som er stivt og fint. Komfort er uvesentlig(er jo ikke rare komforten i golfII uansett)

Send meg en mail så ser vi. Skaffer FK, KW, INXX og Supersport. Jo flere jo bedre pris. Men det er bare det at alle skal ha, og plutselig skal de ikke ha lengre.

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig du kan bruke stabstag fra første varianten av Toldeo. Disse er tykke og fine, og billigere på skroten enn Golf GTI

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er TÜV godkjent med senking mellom 40 og 70mm men kan senkes mer...

Har ikke planer om å senke særlig mer enn 40 bak og 50 foran.

Blir bilen for lav mister den liksom sleeper looken den har nå

:D

Bilen ser nå helt orginal ut, hvit med små fangere og orginale 13" felger. Draget er helt annet enn orginalt....

Sånn det ser ut nå så blir det nok ett supersport sett.

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med dette FK Gewinde ? Ser litt billigere ut men...

Det der er FK-AK, det billigste FK leverer. Det er i samme gata som Supersport tenker jeg... Når det gjelder kvalitet og kjørbarhet. Billige Gewinde ruster på gjengene etter en tid, skal du ha noe ordentlig så koster det noen lapper til.... Og forskjellen er der!

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Buy cheap, buy twice......................." Ha ha ha ha ! Så sant så sant! Ettersom dette er bruksbilen så gidder jeg ikke koste på all verden, hadde jo egentlig tenkt å kjøpe ett vanlig billig senkesett. At de ruster i gjengene regna jeg egentlig med, men det går vel å bruke no tectyl der etter ønsket høyde er justert.

GolfG60Syncro fikk du ikke PM av meg? Lurte på ett pristilbud på supersport med frakt til lillestrøm. Ferie penga ruller inn i morgen og det er best å få brukt litt på bruksbilen før amerikaneren min får allt sammen...:)

VwgolfII: Tja bilder ja.. skal se om jeg får tatt ett par etter jobben, ikke mye å se på er jo helt orginalt utseende. Hadde vært bedre med litt film...

244 Turbon lever igjen!!

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider