LilleGud Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 FAEN ! noen har Stjålet bilen til veninna min ! mens den sto parkert i parkerings huset på strømmen storsenter !!!! Bilen er en Honda Civic Cuope ! Hvit Model 89 tror jeg ! Reg nr. KF 30845 Bilen Var STRØKEN !!! ekke kødd !! Hvis noen ser noe Send meg en PM !!! Tyveriet er Anmeldt til politiet ! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 anger2 Devil Devil Devil Devil Devil Devil Devil Devil Devil Devil Devil Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 idioter de som rapper biler.. er en grunn til at vi får jævli høye forsikringer :mad: Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 får man 10.000,- i dusør her å ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Er ikke trygt å la bilen stå parkert i Strømmen tror jeg... Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Men hvis du har anmeldt det til politiet da er jo alt i orden da. Bilen er funnet den innen slutten av uka. :rolleyes: :rolleyes: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by DenimblåTT Er ikke trygt å la bilen stå parkert i Strømmen tror jeg... joa... den stod parkert på ansatt parkeringen på strømmen storsenter ! :eek: ingen drusør på 10k her ! Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 leste i rb at det ble bøffa 37 biler i uka eller no ca i romerike....akershus.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 faen at man ikke kan la andres biler være i fred Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 jeg hadde vært glad jeg om noen hadde bøffa og vraket min.. da hadde jeg fått penger igjen på forsikring os sluppet alt dette selge bil tullet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Originally posted by Mats`ern jeg hadde vært glad jeg om noen hadde bøffa og vraket min.. da hadde jeg fått penger igjen på forsikring os sluppet alt dette selge bil tullet. Kjempe smart... blir ikke dyrere forsikring på deg da??? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :nono: :nono: heyyou heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 dø over folk som stjæler biler (og alt annet) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Merkelig det der at så mange biler blir stjålet i området Romerike/Akershus. En kompis av meg hadde en 94 RX7 stående v Esso skårer i en uke m stor lapp i ruta m TIL SALGS. Bilen var dønn strøken og fått motor transplantert fra en japan spec RX7 med litt xtra spice ;) . Den ble stjålet 2 uker senere utenfor eierens hjem. Der hadde den stått uten å bli stjålet i 2 år! Og den bilen var CHEF å kjøre!!!! Drittsekker! :( Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Anabole_Poloider Merkelig det der at så mange biler blir stjålet i området Romerike/Akershus. En kompis av meg hadde en 94 RX7 stående v Esso skårer i en uke m stor lapp i ruta m TIL SALGS. Bilen var dønn strøken og fått motor transplantert fra en japan spec RX7 med litt xtra spice ;) . Den ble stjålet 2 uker senere utenfor eierens hjem. Der hadde den stått uten å bli stjålet i 2 år! Og den bilen var CHEF å kjøre!!!! Drittsekker! :( Hadde han forsikring i Gjensidige? Håkon fikk telefon fra Gjensidige om at de ikke forsikra Rx7 alikavel.. hmmm Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg