Sapphy Skrevet April 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2002 Marius, Det blir garantert god gang på vålerbanen, med masse rå biler. Desverre blir ikkje gamlå ferdig til våler. Tenkte eg skulle prøva å lufta bilen en tur på banen, men kommer nok mest til å følge med fra sidelinja med ei øl i hånda, hehe! Fortell litt om din bil eller legg ut bilder Marius! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2002 Takk mareand! Det er en `88 2wd cosworth (ORGINAL!!). Lett trimma, med grønne dyser, eksos, RS500 intercooler, portet topp, hybridturbo,++. Eg har foreløpig ikkje fått bremsa den, men den burde kanskje greie ca 350hk dersom den ble satt opp skikkelig. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 7, 2002 Rapporter Share Skrevet April 7, 2002 Originally posted by Sapphy Marius, Det blir garantert god gang på vålerbanen, med masse rå biler. Desverre blir ikkje gamlå ferdig til våler. Tenkte eg skulle prøva å lufta bilen en tur på banen, men kommer nok mest til å følge med fra sidelinja med ei øl i hånda, hehe! Fortell litt om din bil eller legg ut bilder Marius! her er doningen min link til ådin men den skal selges snart til inbytte for en japaner med 2 sotvifter... ligger også noen flere bilder på A4 forumet...! Den er ganske fin å komme seg fra A til B med.... får jo litt attention med s stylinga, krom speil og reklame men det er fortsatt kremvisp motor på 1.6....:mad: Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2002 fin handlevogn det marius! ka slags japaner skal du ha supra, zx300? Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 7, 2002 Rapporter Share Skrevet April 7, 2002 Originally posted by Sapphy fin handlevogn det marius! ka slags japaner skal du ha supra, zx300? Rx7....=) sjekk i mazda-rx7 forumet.. så kan du kikke! veie rjo kun 1200kg Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet April 7, 2002 Rapporter Share Skrevet April 7, 2002 Originally posted by marius Rx7....=) sjekk i mazda-rx7 forumet.. så kan du kikke! veie rjo kun 1200kg Ka e dette for någe Marius? Hadde nå håpt du holdt deg unna riskokerar.. Nei her trengs det nye takter...:D Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 fremskritt! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 et til Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mareand Skrevet April 11, 2002 Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 Sapphy: det ble drit fett... yodude Åssen foringer har du brukt? Koni? Sånn må oxo jeg ha det når jeg får meg Cossie nå :D =) Siter Cossie Ruuler :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet April 12, 2002 Rapporter Share Skrevet April 12, 2002 Blei jo rektig så bra.. Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 12, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2002 hehe, takk folkens! Kom akkurat hjem fra ei 8-timers mekke-økt hos gamlå. I dag har me fått gjordt en heil god del! kjekt var det og! Me har fått bakstillingå på plass, bytta bremser EBC turbogroove skiver og Greenstuff klosser og stålomspunne bremseslanger. Nå gjenstår bare lufting av bremser og prøvekjøring, gleder meg! PS: ein måned og 13 dager til Våler! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2002 Då var bakstillinga og de nye EBC bremsene på plass, etter en del timars arbeid og litt banning, hehe. Nå fungere det fint som snus, bortsett fra en sliten calipper bak. igjen; Tusen takk for hjelpen Gamlå! Drikke du og Tau? Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2002 EBC turbogroove skiver, greenstuff klosser og earls bremseslanger. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2002 Håper det blir lettere å holde felgane reine med greenstuff klossane! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mareand Skrevet April 13, 2002 Rapporter Share Skrevet April 13, 2002 Sapphy: Har du slike skiver i rund baut? Pris på disse? :dude: Siter Cossie Ruuler :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg