Bauer Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Hvor mange foringer er det i understellet på en 1'er golf? og er det mulig å få tak i litt "hårete" foringer? Hvor mye koster det og hvor kan jeg kjøpe det osv? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 kollevold har polybush foringer til golf, alle ligger inni på nettbutikken til de, så da er det jo bare å bestille alle :) Jeg bestilte alle sammen til golf2(gule polybush) der, kosta ca 2200kr med frakt. http://www.kollevold.no Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Så flott at jeg bor ca 3 km fra kollevold da :D Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Bauer Hvor mange foringer er det i understellet på en 1'er golf? og er det mulig å få tak i litt "hårete" foringer? Hvor mye koster det og hvor kan jeg kjøpe det osv? når du får priser. kan ikke du legge ut hvor mye disse kostet ?? og hvilke ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 skal jeg se om jeg kan få gjort! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 jeg har noen gule foringer til bakstillingen på golf 1..poly etter eller annet som ligger og slenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Havdal jeg har noen gule foringer til bakstillingen på golf 1..poly etter eller annet som ligger og slenger.. hvor mye skal du ha får dem ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 vet ikke jeg..hva byr du? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Havdal vet ikke jeg..hva byr du? :) anner ikke hva disse koster nytt, så en 200 lapp kan jeg gi Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Havdal Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 det kan gå bra, men du..Sjekker dette når jeg kommer hjem idag jeg, sitter på hybelen nå sjø..Sender deg pm jeg =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Orph Jeg skal bestille komplett foringssett fra USA hvertfall... Kommer på 120$ hvis ikke jeg tar helt feil for komplett sett !!! Dette er til Golf II da men... det passer nok ikke på einsern min dessverre Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 hvor mye blir det i frakt og toll når du bestiller fra de? Noen som har erfaring med bahnbrenner? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Var mange ting der jeg kunne tenkt meg, bra pris og. Betaler man bare moms når det blir fortolla eller er det noen ekstra avgifter? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Orph Man betaler frakt, og toll (fra 10-25% såvidt jeg har forstått) og forenklet tollbehandlingsgebyr (som er på 70kr), og dett er dett. Masse på BBMotorsport jeg har lyst på også, men pengene strekker ikke til... enda :) Man betaler ikke toll da det ikke er toll på bildeler men derimot må man betale moms på 24% Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Orph Og det er bedre på hvilken måte ? Nei du... etter min mening er det mye bedre å bare betale toll og drite i alt papirarbeidet ! Har ikke satt meg så godt inn i det opplegget der ! Ber heller bare avsender sende som umerket pakke jeg... Hallo!!!! Det er ikke toll på bildeler punktum finale..... Man må betale moms på det som på alle andre ting man tar inn til landet og mye papir arbeid er det heller ikke da man kun må gi posten godkjenning til at de kan fortolle det for deg. Du som uttaler deg om noe du ikke har greie på..... toll er det flere år siden det var på bildeler. Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg