Pantax Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Her er en LINK Til hjemmesiden min. Her vil jeg komme til og legge ut bilder etter som jeg kommer meg videre i prosessen. Ikke regn med raske oppdateringer. Men det skjer etterhvert. Takker for tilbakemeldinger. Det er altid gøy. Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Fin bil. :) Lakkert baklysa selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Det er orginal farge på lyktene. Det er helt likt audi V8. man får kjøpt dem for en alt for dyr penge. Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by Pantax Det er orginal farge på lyktene. Det er helt likt audi V8. man får kjøpt dem for en alt for dyr penge. Trodde da man fikk med lysrampen i midten også da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Juli 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2004 det er mulig. mener den i midten er på 80 gte også. Jeg synes den er stygg jeg da. :D Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 et bilde av min audi 90 Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 sånt vi liker :) gode gamle audi er deilig :) Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Pantex: Er det Golf-hjulbuer bak på din, eller bare vanvittig valsing? Quattro / ikke Quattro? Motor? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Pantex: Er det Golf-hjulbuer bak på din, eller bare vanvittig valsing? Quattro / ikke Quattro? Motor? Det er bare vanvittig valsing med litt ekstra metall sveiset på. Fort og stygt gjordt, for at hjula ikke skulle stikke ulovlig på utsiden. 9,5*16 bak var litt for bredt. Nå skal det 8*17 på. og da skal det golf I hjulbuer rundt om. Blir litt jobb men det blir fett. For golf I buene er så runde og pene i fasongen. Så det skal ligge meget javnt i kanten på felgen/dekket. skal prøve og få "stcc" look på buene. Tok av bakfangeren for noen dager siden. og da så jeg også at det er kommet litt rust i den ene brønnen i bagasjen. så det blir litt sveising der også. :rolleyes: Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Bare tøft det stikker litt utafor ;) får jo bare visning alikevel. Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg