KaiFred Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 noen som vet, eller kan finne ut hvor bredt koffertlokket er på en 92-95 Honda Civic? helt i bakkant... tenker da på sedan utgaven. håper noen kan hjelpe meg :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondie Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Det smalner inn bakover, men mener det er 1.21 innerst og 1.14 ytterst.... Mulig jeg bommer helt for det er lenge siden jeg målte. Kan sjekke i morra for jeg har ikke bilen min her akkurat nå...... Mvh Rita Siter Civic VTi (solgt) Del Sol VTi (solgt) BMW e36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juni 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Hondie Det smalner inn bakover, men mener det er 1.21 innerst og 1.14 ytterst.... Mulig jeg bommer helt for det er lenge siden jeg målte. Kan sjekke i morra for jeg har ikke bilen min her akkurat nå...... Mvh Rita takk for det :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg