Sea_West Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Nå kommer det bilder fra meg i ett sett her men jeg legger ut en til. det som er gjort er: -veltebur -racingstoler -ic -frontspoiler -sidekjørt -turtallmåler med lys (eller ser bare lyset) -øyenbryn -fjernet dørhåndtaket bak -fjernet lister -felger Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 ooooooooooops. nå ser jeg det. jeg har plassert frontspoileren utrolig dårlig. jaja Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 snu/fjerne skiltet og real car merket? ellers så var den utroli tøff Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 ja det skal jeg prøve på. måtte flippe frontspoileren for at den skulle passe så derfor ble det sånn Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 sinnsykt rå :) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Den var rå!!:eek: Kanskje venstre øyenbryn er litt for stor innerst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 veldig bra denne...eneste er at sideskjørtet har litt mye glans i seg..hvis du skjønner hva jeg mener...felgene er litt usakarpe spesielt bakfelgen som også er flat.. du blir bare bedre å bedre..øvelse gjør mester Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 kult med veltebur da.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Juni 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 MSpeed. takk. Ja det er sant du husker vel da jeg fikk photoshop og du var hyggelig og svarte på alle spm mine. Nå sitter jeg på photoshop nesten hele dagen Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 er sånn det blir..man er helt hekta på det...men etterhvert så forsvinner lysten til å modde, eller det har hvertfall skjedd det med meg;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg