Gå til innhold

Streetmeet i Trondheim?

Ranger emnet


rlsa

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sist ble det ganske vellykket ja, jeg talte selv ca 150 biler der. Da var vi nede på piren, ved pirterminalen. Problemet da var at det stod en haug med stein der, og den steinen står der ennå. Så jeg foreslår heller KBS. Der er det plenty med plass, og lett synlig for nysgjerrig forbipasserende.

 

Men for at det skal lykkes en gang til, så må dere spre nyheten godt nok, sånn vi gjorde sist. dvs til alle store forum (ts-ogn, 200sx-ogn, club-honda, mercedesforumet, audiforumet, osv osv osv), på den måten får mange det med seg, og så går jungeltelegrafen videre. det holder ikke å bare legge ut en post her.

En bestemt dato og tidspunkt må såklart foreligge først. Det vil aldri passe for alle, så det er bare bestemme en dag/kveld. Personlig tror jeg fredag kveld er mest suksess, for da er det masse bilfolk ute, og folk er i partyhumør. søndag er litt for slapp dag til de fleste.

 

Så enkleste er bare å banke f.eks. 25.juni, KBS, kl 2100. Eller hva dere nå bestemmer dere for :)

 

Personlig kommer jeg nok mest sannsynlig uansett når det måtte være ;)

 

-edit-

og, ikke minst, når dato er bestemt, legg ut en ny tråd, og skriv dato og sted i topicen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

 

Den hørtes bedre ut.

Er meg jeg :)

 

Men du e jo med på ALT da! :D

 

 

Men fra spøk til kanon. Christian får i oppgave å lage reklame for treffet. Stikk innom dekorcut i morra du. Så lager du horestreamer og dekaler slik at 14is-babes'ene får det med seg. OK?

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår