Oshim Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 "har du en fin golf?" hehe.. nei:D Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by tplassen Er den så spesiell altså??:) så bra da, fordi at min bil er orginalt lakkert i Oak Green mint:) det var bra nyheter på en regnfylt dag:D jeg skal prøve å laste opp bilde av bilen min jeg, så kan du få se hvordan fargen ser ut:) Venter på bilde... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 hadde en som jeg var fornøyd med (bildet er tatt før jeg senket den) men så var jeg litt uheldig, å slik står den i dag :( Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 her er min "fine" golf :D Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilck Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Oshim "har du en fin golf?" hehe.. nei:D Hehe ;) Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 her er dråget mitt.. Selges vel midten eller slutten av sommern. sweet Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by AXi0N her er dråget mitt.. Selges vel midten eller slutten av sommern. sweet For hvor mye? :P Pris, km, mod (år og type), skader? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Litt kjedelig at du ikke har fikset motoren da, det er jo liksom hele bilen...... Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by As-I-Die Litt kjedelig at du ikke har fikset motoren da, det er jo liksom hele bilen...... Ikke jeg som "bygde" bilen.. hadde jeg hatt kunnskapen til motorbytte hadde jeg gjort det. Og betale noen for denne jobben står jeg over;) Originally posted by KaldBlod For hvor mye? :P Pris, km, mod (år og type), skader? Pris aner jeg ikke enda.. har fortsatt hele sommern igjen nesten;) 1984 modell VW Golf C 1,6. Motor byttet til 87 modell. Skader.. hmm.. Bare noen lakkskader. Ingen BULKER Minimalt med rust.. har tatt det meste km. 160 k ca. Full Corrado (Recaro) Interiør Foran+Bak (fører side skadet) Mye stash;) hehe.. Selger nok ikke ENDA;) men soooon Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
As-I-Die Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Ok, men motor er liksom viktig da, hehe Mer Power !!! Siter Hell Yeah !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zicoz Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Originally posted by tplassen Er den så spesiell altså??:) så bra da, fordi at min bil er orginalt lakkert i Oak Green mint:) det var bra nyheter på en regnfylt dag:D jeg skal prøve å laste opp bilde av bilen min jeg, så kan du få se hvordan fargen ser ut:) Er som sagt ikke 100% sikker men mesteparten om ikke alle av bilene jeg har sett med den fargen har vert av typen GT special. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 okey.. har ikke GT special jeg da men..men jeg har en Golf Gti G60 1991 mod. er ikke G60 nå lenger da men;) veldig fin farge synes jeg:) mvh Terje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet Juni 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 Bilde da??? Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Originally posted by tplassen okey.. har ikke GT special jeg da men..men jeg har en Golf Gti G60 1991 mod. er ikke G60 nå lenger da men;) veldig fin farge synes jeg:) mvh Terje. Vil ikke selge denne a ? :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
balrog Skrevet Juni 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2004 Her er mitt skjønne diesel-dyr :cool: : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg