Audunius Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Loppa Vold mot en elsket bil er likestilt med vold mot mennesker man elsker, og behandles deretter ;) i mine øyne :D Du har så rett, så rett :) Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Må si jeg er overaskket over at så mange hsr samme synspunkt som meg Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 vi er alle med deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Oktober 29, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Det er godt og høre er helt rørt jeg nå!!! har tatt et par tlf i dag skal kanskje ta en tur til kløfta for og sjekke en lokale i kveld er du med?? kan du jo ringe meg på 9768 nr Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 jeg kan sikkert legge noen små stein nedi før du kjører på den grusveien jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by Audunius Jeg vet det høres for dumt ut. Men når noen gjør hærverk på ting du setter pris på, så blir man skikkelig forbanna altså. Og det der handler ikke om penger, det er rett og slett en prinsippsak.. Du ødelegger ikke andres ting bare for å være jævlig.. Vent til noen går i rundt og ødelegger din bil, da lover jeg deg at du skjønner meg.. Jeg ble iallefall så forbanna at jeg nesten eksploderte når jeg oppdaga de bulkene på min bil. Og det ble ikke bedre når jeg fikk høre at vedkommende gjorde det for å tøffe seg for vennene sine. :mad: Men dette var slik JEG reagerte iallefall, kanskje andre har oppført seg annerledes i en sånn situasjon.. Men, men... :rolleyes: Skjønner godt at du holdt på å xplodere, men JEG mener at vold løser ingenting.. Men det er som sagt min mening om saken. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Vel vel.. Det å ripe opp en annen sin bil er toskete.. Og det er ikke tøft heller. Det er skikkelig feigt å ødelegge noe som folk eier, f.eks bilen også stikke av.. Skal du først være "tøff" å ødelegge bilen til noen, da er du vel tøff nok til å skrive KUK på panseret med en nøkkel, MENS eieren ser på??? Jeg oppfordrer ingen til det, men da har du hvertfall litt guts og tar faktisk konsekvensene av det, i stedet for å stikke av... Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Få tak i svina!!!!! Jeg skulle gjerne gitt 10 000,- for og se en som ripet opp en ascona B... Eller, var det kanskje feil og si... Jeg må si at jeg har lagt merke til noen treskaller her på forumet etterhvert, men den tok vel kaka:rolleyes: Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Audunius: Du gjorde helt rett i smelle til ham, en sånn drittunge fortjener bank. HAdde gjprt det samme jeg + at jeg hadde tatt mobilen og lommeboka hans, og sagt at han kunne ringe når han hadde penger nok til å betale erstatning med feite renter. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 jajaja men problemet er jo det at det er vanskelig og finne vedkommende.. det er jo det jeg har prøvd men virker jo ikke som om det er noen som har sett noe i helga!!! Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Alt kommer for en dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Ja eller så kan vi jo bare finne en skyldig... var på kløfta i går fyren skylle ha 15000 i mnd og 50000 i dep så trur jeg prøver en anonse i rb Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalhback killer Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 hvem har nå lært deg det......."alt kommer for en dag" Grønne .f :har du montert hig jackers på bilen......???? oppfører seg litt rart i hastighet:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet Oktober 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 Nei har ikke det prøver ut et helt nytt understell men det virker ikke som ønsket..;) Må si at det funker greit opp til 100 men etter det er det som og kjøre en liten pioner jolle i høy sjø Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Oktober 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2002 DALHBACK KILLER Ordspråket "alt kommer for en dag" lærte jeg av en skikkelig tulling jeg kjente før i tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg