Pantax Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Etter ett år med kikking her inne. synes jeg at jeg kan komme med en kritikk til mange av brukerene. LES TOPIC FØR DU TRYKKER "SUBMIT NEW". Jeg er rett og slett lei av drittunger (mentalt) som skal ha verbale diskusjoner inne i andre folks tråder. Foreksempel: "tråden om prosjektet mitt"...... en kar viser fram en Herlig fin golf II. det er en meget hyggelig tråd som jeg fulgte med på. Men så kommer det to idioter og skal fortelle om hvem som har kulest bil, og hvem som ser hvem i speilet... diskutere vekt på motor kontra kjøreegenskap osv osv.... BRUK PRIVAT MESSAGE FOR FAREN SKVARSJE... noen som er enige med meg der ute? og ja.. jeg liker og bruke punktum for og utrykke meg. :mad: <--- bare litt sint. Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Helt enig:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 hihihiih... er vel ikke et ukjent fenomen at trådene sklir ut da.. er vel derfor det skal være moderatører her. ellers har jeg tunfisk til middag og bensin i garasjen. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 thumpsup Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 :D Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoaSlip Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Slik er det bare og slik kommer det alltid til å være. Jeg har følgte endel forum på news (bla. no.teknikk.bil) før og det endte alltid opp med det samme . Topic kunne være hva det ville men i slutten av tråden ble det alltid diskutert noe helt annet , som for eksempel mors oppskrift på vafler.... UFATTELIG irriterende , men det er vel slik vi mennesker er. Se bare når du snakker om noe med folk i virkeligheten , hvor du er 1 time etter du begynte å diskutere det som dere diskuterte i utgangspunktet. tipper dere har spora HELT av etter 10 minutt jeg :D Siter (o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød (x) 92' BMW 525ia (x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer (x) 86' Ford Fiesta 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by CoaSlip UFATTELIG irriterende , men det er vel slik vi mennesker er. Se bare når du snakker om noe med folk i virkeligheten , hvor du er 1 time etter du begynte å diskutere det som dere diskuterte i utgangspunktet. tipper dere har spora HELT av etter 10 minutt jeg :D Jeg sporer aldri av. jeg snakker kun om bil eller data!.. hehe :cool: :D bullshit Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg