p10 Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Har hørt at det er et vanlig triks blandt de som kjører primera med SR20De-motor å justere tenningen til rundt 19grader (sånn ca???) og kjøre på 98oktan for å få mer effekt... Noen so0m vet om dette er mulig på SR20Di-motoren også???? Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Bare og prøve det og se om du merker noe;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 noen som kan forklare hvordan man og hvor man stiller slike ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by sony606 noen som kan forklare hvordan man og hvor man stiller slike ting? Man må på verksted for å justere den.... Såvitt jeg vet så vrir man vel litt på fordelerlokket (er ikke bilmekaniker så kan godt hende jeg er helt på jordet nå).... Prøv å høre med noen som er Nissanmekaniker for det er visst en viden kjent sak at man tjener på å justere tenningen.... Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirsnare Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 jeg har SR20Di, og har justert tenninga, merker litt,men det er ikke så mye..blir jo dyrere bensin av det da.. :D Siter juhUUu http://www.cardomain.com/memberpage/569641 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 di skal man også justere tenningen på ja. Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg