CoilOver Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Aha... og hvis jeg ombestemmer meg, er det lett å vaske vekk? Kan jeg gnikke med tynner eller silikonfjerner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Aha... og hvis jeg ombestemmer meg, er det lett å vaske vekk? Kan jeg gnikke med tynner eller silikonfjerner? helst ikke tynner ! da kan lykten bli hvite å porøse :fire: fy fan lexus lykter er stygge på primera :drive2 Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 På eu-kontrollen da. Blir vel ikke godkjent når de er så mørke? Skal ikke det hvite området være synlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 På eu-kontrollen da. Blir vel ikke godkjent når de er så mørke? Skal ikke det hvite området være synlig? Kjøre og Bremselyset skal lyse Rødt.. Blink lyset skal lyse oransjt.. Ryggelyset skal vel vere klart! Vet ikkje om det er påbud? på dette her, da ryggelys ikkje er påbudt! Så lenge det lyser sterkt "nok", og fargene er rette, så kan du ha hvilke lykter du vil.. (vel, E merket eller hva det er for noe) Vel, det siste i parantes der sa det vel i grunn.. Nei, det er ikkje lov! :hammer Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Soting av lamper er ikke lov i norge uansett hvordan du vrir og vrenger på det, så lenge det ikke er orginalt i lampa.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hvis en bare kunne vaske det vekk på en eller annen måte før eu-kontrollen, også lakke dem igjen etter på. Noen forslag til middel, som ikke skader lykten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Hvis en bare kunne vaske det vekk på en eller annen måte før eu-kontrollen, også lakke dem igjen etter på. Noen forslag til middel, som ikke skader lykten? Der du kjøper sotesprayen har de mest ssansynlig en spray du kan fjerne det med også.. kjøp begge, så er du i gang.. Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pow Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 silikonfjerner skal visst duge ifølge de som mekka sotelakken min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Ok. Er det Lyktespray, mørktoner jeg trenger eller Lyktespray, rødtoner, for å få sånn mørk p11-144 look? Eller kanskje det er begge sprayene jeg må kombinere... Passer hvit primera sånne lykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Såg betre ut med sot ja, var liksom litt feil med dei lyktene på kvit bil. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenhd Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Jeg har selv HVIT P11 med sota baklykter, synes det tok seg veldigt bra ut jeg og har bare fått posetive kommentarer. Det du trenger er en sote lakk som fås kjøpt på diverse bilrekvisita / styling butikker. Selv kjøpte jeg på Bilextra. På min forrige bil (Mercedes 190) brukte jeg tynner for å fjerne sotingen igjen, sprayet rett etterpå over med Jiff universal eller noe sånt og vasket godt vekk. Ble bra det og merket ikke noe til falming i ettertid. Er vel gjerne litt forskjell på lyktene i forhold til Primera så jeg bruker vel noe annet middel når jeg fjerner det på Primeraen igen. Husk å ikkje gjør lyktene for mørke og ta deg god tid, er stygt hvis lakken skulle begynne å renne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Men jeg skal vel ikke bruke sotespray på det hvite området på lyktene mine? Skal de ikke sprayes røde først? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenhd Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Men jeg skal vel ikke bruke sotespray på det hvite området på lyktene mine? Skal de ikke sprayes røde først? Nei, ville ikke gjort det. Du sprayer bare rett på med sote sprayen slik at de blir mørkere. På bildet du postet ser en tydelig at der det hvite feltet var er det kun mørkere og ikke rødlig som feltet under. Selv valgte jeg og ikke sote det hvite feltet men la det være slikt som orginalt. Synes det så litt mer "rent" ut.... Men smak og behag, ble jo også greit på den Primeraen som du postet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Kan jeg (og er det noen vits, annet enn å få lakken til å flyte bedre og bli mer herdet) bruke klarlakk på toppen? Hvor mange lag må jeg ha på, holder det med et tynt og et tykt lag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 Min mening: Hvorfor heter det Lexus lykter??? Hmmm?? Jo fordi slike lykter stammer fra Lexus. I mine øyne hører de også da hjemme på en Lexus og ikke på alt annet av biler. Det er jo 1 million BMW som surrer rundt med de. Er det pent?? Masse Calibra og Golf +++ Er Lexus noe vi vil ha da gutter?? Har mer sansen for orginale lykter med hvite blinkers som det legges litt soting på. Makan altså! Lexus meg her og Lexus meg der... Kjøp Lexus da vel!! :drive2 Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg