loyd Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Har tenkt å bruke rund 80000 på styling, Passat er vel ikke den bilen som blir stylet mest her i norge så jeg trenger all slaks type tips. Siter "Jeg blåser i hva du sier... Sossen Krogh ER ikke fin!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by loyd Har tenkt å bruke rund 80000 på styling, Passat er vel ikke den bilen som blir stylet mest her i norge så jeg trenger all slaks type tips. hvis jeg var deg.. ville jeg kjøpt noen fine felger, kansje breie 16" duktig senking og en bad look front sånn som kj har kjøpt seg.. hadde du hatt en kuul bil.. hvis du har felger og senking fra før så kan du jo selvsagt bruke det på no anna :D Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyd Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 jeg har fått bilen av pappa så det er 0 styling på den. jeg skal gi dere mer info om bilen og bilder snart, har det litt travelt for tiden. Siter "Jeg blåser i hva du sier... Sossen Krogh ER ikke fin!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 Originally posted by loyd Har tenkt å bruke rund 80000 på styling, Passat er vel ikke den bilen som blir stylet mest her i norge så jeg trenger all slaks type tips. Dæven da burde du får deg bra fin bil ! Hadde jeg vært deg, og fått bil av pappa, så ville jeg solgt den om det ikke sitter bra motor i den fra før, og heller kjøpt meg en VR6 og styla den ! VR6 er faktisk ikke så dyrt ! Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tanggård Racing Skrevet Juni 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2004 slett ut bakluka, det blir tøft.er ikke påbudt med tåkelys eller ryggelys.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg