zckumling Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 sideskjørt, monovisker, emblemfri 2lykters grill, hvite blinkers (da muligens hvit netting i rs-fangeren, hvite felger. Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frankjakobsen Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Camber og Spissing Har litt problemer med at bilen min drar så jævlig til høyre og har en mistanke om at cambern og Spissingen er heeeelt ute av stille! spessielt camberen fordi jeg senket den hjemme i garasjen og det er de to nederste feste skruene på demperen en justerer den vinkelen med og dette har eg ikke gjort! Aner heller ikke hvordan jeg skal få gjort det! noen tips ANYONE? hmm faen så dyrt det var med angel eyes :( hadde bilen min på eu godkjenning nå nettopp :( liker ikke helt det der! men men ble ikke så mye slit var bare bremseslangene som måtte skiftest. Tror mono visker er litt uaktuelt nå som jeg nettopp har lakket bilen! gidder ikke å sparkle og herje med nylakkert bil :) men skulle tenkt på det før *irriterende* Skal knipse noen bilder nå etter at jeg har senket den mer fremme, malt kallipere og tromler.. osv.. mye smått dill! Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by zckumling sideskjørt, monovisker, emblemfri 2lykters grill, hvite blinkers (da muligens hvit netting i rs-fangeren, hvite felger. Der har du det ;) + at du må få på en eller annen stor fanger bak! må ha jevne proposjoner! har bare rs-fanger foran på min, synes den er fet, men det ser dumt ut uten skjørt eller bakfanger som matcher! Bør også skaffe deg alu.tanklokk og 16v antenne.. Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg