113deluxe Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Jeg prøve monterte schmidt hjula mine her om dagen og oppdaget at senteret på felgen er litt større enn navet. Det jeg lurer på da er om felgen blir 100% sentrert når jeg bolter de på eller om jeg MÅ bruke sentrerings ringer. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Tror det er en stor fordel..men den kan jo hende du liker vibrasjoner i rattet.... Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Du _må_ bruke sentreringsringer. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Rallykongen Tror det er en stor fordel..men den kan jo hende du liker vibrasjoner i rattet.... :D Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 jeg har hatt mange biler der det ikke har styrt opp i senteret, og kun stolt på boltene.. har fungert greit på noen, mens noen har hatt litt vibrasjoner... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Det må ikke brukes (kjører selv idag uten) men det er egentlig ikke å anbefale. To grunner til det... en må være pinlig nøyaktig når en setter på felgene for å unngå vibrasjoner, og ikke minst så blir det MYE større belastning på boltene når felgen ikke har senter å hvile på. Men normalt så er det jo ingen problem å få tak i sentreringsring selv om det fort koster deg nærmere en 50-lapp for 4 stk :D Eneste grunnen til at jeg kjører uten er at det ikke lar seg gjøre med de spacerne jeg kjører med :( Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Da takker jeg for svar... håper bare jeg finner noen som passer på felgene mine...noen som forresten vet dimmen på navet på en golf2?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by DeeLuxe Da takker jeg for svar... håper bare jeg finner noen som passer på felgene mine...noen som forresten vet dimmen på navet på en golf2?? 57,1 mener jeg... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Er 57,1 på alle (?) VAG... men det er ikke noe problem dersom du ikke får tak i nøyaktig det men litt mindre, bruker selv 56 (?) på Passaten, er bare å bruke slipepapir ett par runder så går det rett på. Er det foresten felgene fra BMWen som var i Bilsport du har kjøpt? Mener å ha sett de til salgs til overraskende lav pris... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggemann Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Jeg kjørte litt uten senter-ringer, og det ristet ganske greit...(les: mye) Kjøpte noen plast-ringer (73,2mm?) til min gammle Audi og bet. 150,- for 4..... Etter det ble d helt 100! mvh RS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Eiker Motorshop har senterringer i de aller fleste dimensjoner... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Baldrick Er 57,1 på alle (?) VAG... men det er ikke noe problem dersom du ikke får tak i nøyaktig det men litt mindre, bruker selv 56 (?) på Passaten, er bare å bruke slipepapir ett par runder så går det rett på. Er det foresten felgene fra BMWen som var i Bilsport du har kjøpt? Mener å ha sett de til salgs til overraskende lav pris... Det stemmer det...var så lav pris at jeg kunne ikke la være å kjøpe de...bare måtte ha de. De har forresten vært i bilsport 2 ganger. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SrK_ Skrevet Februar 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2014 Burde bruke senterringer.. mål bare senteret i felgen Siter Trenger du senterringer ? Sjekk ut www.senterringkongen.no - Best på pris. - Rask levering. - Stort utvalg. - Skaffer spessielle mål på bestilling facebook/senterringkongen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg