boost- Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 hei er det noen som har sotablink lys framme på ein e-36? til salgs eller vil bytte i blanke? eller hvor kan eg eventuelt kjøpe det hen for ein billig peng? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sibba Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 har sota blinklys framme og sota baklykter. ER interessert i å bytte blinklysa og baklyktene i blanke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 http://www.autotrio.no selger sota blink til e36.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by sibba har sota blinklys framme og sota baklykter. ER interessert i å bytte blinklysa og baklyktene i blanke. eg vil ha baklyktene mine men framme kunne me sikkert komt til enighet.. :) Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sibba Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Jada vi blir sikkert enige, men skal jeg bytte blinklysa vil jeg bytte de sota bak også i samme slengen. Er lyktene di samme på coupe og sedan forresten. Har coupe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 ikke samme på coupe som sedan.. lavere og bredere på coupe/cab Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Juni 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2004 eg har ein coupe eg..:) men eg vil ikkje bytta vekk m3 lyktene mine bak:) hehe hmm masse koster di nye da?? du med denna cab`n veit vel sånt... måtte jo legga inn masse på den sia du hadde anbefalt..:( var ikkje noko pris lista der.. Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 sjekk også med http://www.motortechnik.no Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg