Gå til innhold

Modifisering av nøkkel

Ranger emnet


mjay

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det mulig å gjøre noen modifikasjoner av nøklene til nyere Audi'er? F. eks. at anlegget slår seg på automatisk e.l.? (Jeg vet at vinduene går ned/opp hvis man holder lås opp/igjen-knappene inne)

 

Og hvordan får man fjernstart til bilen? Kult å bare trykke på nøkkelen også starter bilen hehe... Utbredt blant bling-bling'ere!

 

Noen av dere som har info eller linker om det her? :D

 

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mjay

Hei!

 

Er det mulig å gjøre noen modifikasjoner av nøklene til nyere Audi'er? F. eks. at anlegget slår seg på automatisk e.l.? (Jeg vet at vinduene går ned/opp hvis man holder lås opp/igjen-knappene inne)

 

Og hvordan får man fjernstart til bilen? Kult å bare trykke på nøkkelen også starter bilen hehe... Utbredt blant bling-bling'ere!

 

Noen av dere som har info eller linker om det her? :D

 

Michael

 

hmm, akkurat det der med fjernstarting av biler er noe morsomt, spesielt hvis de står i gir...

 

litt mer rundt det sjekk disse denne og denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du holder åpneknappen inne går alle vinduene ned...kjekt hvis bilen har stått i sola..få ut varmekula før du setter deg inn.

 

vet ikke om det er ''coming home'' på den slik at lysa slår seg på å lyser opp ''veien til husdøra''

 

vw Golf 5 har mulighet for dette.

 

 

ellers vet jeg ikke om noen smarte løsninger.....å starte bilen med fjernbetjening ville vel bare vært dumt...hehe.

 

på dyre bmw'r kan man vel gjøre så stolen regulerer seg til deg via nøkkelen...hvis det er el stoler da...hehe...

 

gudene vet....ring og hør med audi...spør hva dem kan få lagt inn...skal sikkert ha ørti lapper...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by mjay

Modifisering av nøkkel..

 

Er det mulig å gjøre noen modifikasjoner av nøklene til nyere Audi'er? F. eks. at anlegget slår seg på automatisk e.l.? (Jeg vet at vinduene går ned/opp hvis man holder lås opp/igjen-knappene inne)

 

Modifisering --> uredd endetarm

Glorifisering --> nyskjerrig gynekolog

Muslim --> østlig prevansjonsmiddel

Dopapir --> rusa småmakrell

 

Beklager avsporingen :)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår