gaupz Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Når noen skal selge en bil på et forum regner de fleste med at de som svarer faktisk er interessert i bilen som er til salgs. Men NOEN ganger virker det som om folk er mest interessert i å ødelegge tråden og rakke ned på bilen som er til salgs. Har du noe konstruktivt å komme med, si d, er det bare kritikk, hold deg for god å ikke skriv noe som helst. Det er vansklig nok å få en solgt en bil uten at andre skal ødelegge salgstrådene her. Positive tilbakemeldinger er selvfølgelig lov! :D Skal ikke nevne navn, men noen ser ut som de gjør det med vilje. Har selv ikke hatt noen problemer med dette, men leser gjennom de fleste av andre annonsene for moro skyld, og ser at dette er et problem. Så la oss alle oppføre oss som skikkelige medmennesker og skape et godt miljø her inne. ;) Dette er ikke ment som et spark på leggen til noen, bare et hjertesukk fra meg. Det var dagens preken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 kunne ikke vært mer enig!! m'm Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Enig...Unødvendig å rakke ned på andres biler i salgsannonser. Ble selv plaget av en rekke personer her når jeg skulle selge min forrige bil til en pris som var altfor høy ifølge "ekspertene". Men jeg kom triumferende tilbake og fikk den prisen jeg ville. Så de svinene som "pruter" ned annonser kan lukke munnen sin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaupz Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 I rest my case!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Har gått bra med min tråd, men er selfølgelig helt enig... :) Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tovik Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 e heilt eni æ å.. :) Siter 1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879 x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434 x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges x 1985 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Dette kan løses veldig enkelt ved fjerne mulighet for reply på kjøp og salg forumene (med unntak av trådeieren seff) Hvis noen lurer på noe kan man bruke PM. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bvleeds Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 helt enig.. skal nok få den prisen jeg ber om for bilen min håper jeg:) har fått en del interriserte etter ikea treffet igår.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Aerodeck Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 ENIG!!! Jeg la ut en tråd på forumet til pug-klubben at jeg vurderer å selge bilen min. Da kom det en jævel og påsto at bilen min ikke var verdt mer enn 3 lapper. Kyss meg et sted hvor sola aldri skinner sier jeg bare. :mad: Når jeg har påkosta den bilen nesten det beløpet bare i dekk så gidder jeg ikke selge den for 3 lapper. Alltid noen bedrevitere som skal ødelegge Siter The Imitation of any or all maneuvers made by 4WS Honda Prelude is hazardous to your car's health.Driving a Prelude may cause loss of interest in other cars, sleepless nights, cold sweats, and other symptoms of addiction. If symptoms persist, DRIVE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 et tips til. Når man poster slike topics som "Slutt å ødelegg for andre!" så hvorfor ikke skrive hva det gjelder også? "Slutt å ødelegg for andre! - Bil annonser" Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Eller, slutt å ødelegg bil annonsene til andre med usakelig crap som ikke har noe med bilen å gjøre! fks ;) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Nå er jo jeg bare 12 år uten allpen og bil..men jeg må si meg veldig enig..blir veldig lei og se folk drive å skrive kødd om bilen... Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Er et veldig bra eksempel på en tråd nå... Får håpe folk som ikke er seriøse holder seg unna..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg