Gå til innhold

turbo\red stuff til gtr

Ranger emnet


gtr-gal

Anbefalte innlegg

Vålerbanen tok litt av og ladetrykket ble litt for høyt etterhvert som adrenalinet bruste mer og mer. Noen som vet om en turbo til gtren???? orginal eller et eller annet slik at jeg får den på veien slik at jeg får kjørt på rudskogen??

Er det også noen som har delenummeret på ebc red stuff bremser til gtren. bremsene tok også kveld på banen, selv om de er nogså nye.........

JUST FOR FUN

 

92- Mazda 323 gt-r

ønsker: X-trac girkasse

 

gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by gtr-gal

Vålerbanen tok litt av og ladetrykket ble litt for høyt etterhvert som adrenalinet bruste mer og mer. Noen som vet om en turbo til gtren???? orginal eller et eller annet slik at jeg får den på veien slik at jeg får kjørt på rudskogen??

Er det også noen som har delenummeret på ebc red stuff bremser til gtren. bremsene tok også kveld på banen, selv om de er nogså nye.........

 

Reg stuff får du ikke til Gr-r kun kevelar klosser.

 

Bytte turbo til Gt-r ligger på ca 16-18.000.-

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mazdafun

Hei.

 

Har en turbo som ligger hjemme å griner, for den sitter ikke på en bil og gløder..

 

Komplett med eksosmanifold og i god stand. Original GT-R.

 

Send en PM

 

mvh

Hvor mye skal du ha for bare turboen? PM boksen din er full ! :)

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp det var jeg som kjørte den sølv grå.

trenger en turbo fort som f.... 16 - 18 tusen e syk pris orginal overhal hos turbo service er 12000. orginal ny er 32500-.

de fleste turboene ligger på ca 12000. men det varierer litt med tanke på at det ikke er alle som passer helt på gtr'en, dette medfører en del ommbyggin.

du som hadde en kan ikke du sende meg en mail med hva du skal ha for den og evt om den er overhal++++++.....

mazdafun Bøtta?? email. krissylta@yahoo.no

JUST FOR FUN

 

92- Mazda 323 gt-r

ønsker: X-trac girkasse

 

gtr selges: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=485666&username=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår