vwgolf2 Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 åssen tror dere det blir hvis jeg lakker bakfangeren helt hvit også? skal ha helt hvit front, men da må den vel være hvit over hele bilen når fronten er hvit liksom..?trur dere at det vil se simpelt ut med alt hvitt? er litt usikker...send meg privat mld eller svar på dette forumet.. :) *vw only...* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2002 Tenkte dette bildet kanskje var interessant. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 bra du ikke tok med bildet av eksos portene.. der er det jo omvendt.. hehe.. Skal legge ut bilder av toppen min når den er ferdig portet, så kan vi sammenligne da og.. :) Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfRallye Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Dette var bare et bilde jeg fant på nett. Ikke min topp dette. Siter mvh F.L. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet Oktober 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2002 Originally posted by GolfRallye Dette var bare et bilde jeg fant på nett. Ikke min topp dette. Jeg vet.. har sett det før.. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg