Gran Skrevet April 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 nå venter vi bare på film hvor du tar svinger lik den svarte stv'n sombrero Må skuffe deg litt, motoren må kjøres inn først :p Kommer i juni/juli tipper jeg ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Ei eller annen paktning ligger ikke som den skal.. Såklart, så motoren lekker en dråpe i døgnet eller noe sånt, må ut med motoren igjen og bytte tettning i bakkant :( Jaja, sitter enda og venter på deler da, igjen.. :rolleyes: Har begynt og sandblåse understellet fra delebilen som skal opp i sommer med nye foringer/dempere/fjører. Skal se om jeg ikke får kjørt kamra`et litt. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Ei eller annen paktning ligger ikke som den skal.. Såklart, så motoren lekker en dråpe i døgnet eller noe sånt, må ut med motoren igjen og bytte tettning i bakkant :( Må nesten lære seg til at ting ikke går lett ja.. Hehe.. Men men.. Ordner seg nok.. Lykke til videre med prosjektet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Må nesten lære seg til at ting ikke går lett ja.. Hehe.. Men men.. Ordner seg nok.. Lykke til videre med prosjektet ;) Ja, det merkes, men det kommer seg sikkert. Nå er det et par fri/fest dager, så skal jeg opereres, spørs hvor mye fart det blir med prosjektet etter det. Håpet er at bilen er klar til juni, så jeg kanskje kan komme meg på ford treffet i trøndelag. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dillinger Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 er det noen oppdateringer på grannien? må få opp noen filmer også nå da :naaaws keep up da goood work :) Siter Granada Fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Desværre er det dårligt med oppdateringer. Eneste er vel at: - Det er skjært klart for å montere radiatoren. - Fikk endelig reimhjul og yoke. - Braketter ol. er nermest klart servo/vannpumpe. Skulle endelig montere takluka i dag, men så var røret som "styrer" vaieren til takluka rustet bort! anger2 anger2 :boxers Så bakruta må ut, og taktrekket må ned.. Dette blir ikke gjort for eventuell lakking. Fikk heller ikke jobb i sommer, så penger ble plutselig et større problem. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dillinger Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 blir vell ikke gjort noe på granadaen med de første da... synd...men har vert et artig prosjekt å følge me på... :) Siter Granada Fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 Dabbet litt av ja, men motoren skal inn.. har for mye dekk liggende damndamn Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Gran, når du har hørt denne sangen, får du garantert mer arbeidslyst: Vassendgutane - Granada :) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Gran, når du har hørt denne sangen, får du garantert mer arbeidslyst:Vassendgutane - Granada :) Dritbra! :cool: Har prøvd og finne sanger om granada lenge nå, takk :D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hei, Du har et stilig prosjekt. En ting du må huske på dog, er at effekten du oppgir, er den gamle måten å måle på. Samtidig, "jukser" de ofte på amerikanske motorer. se feks. tabellen: http://www.mustang-club.com.ar/potencia.htm Du har DIN hk og SAE hk. Videre, har du noen som jukser (som vanligvis på amcars har jeg hørt), ved å ta av alt som belaster motoren. (dynamo, servopumpe, a/c, etc). Du har mao. ca 180hk i motoren din, om den er i topp stand. (regnet om til rèelle hk). ellers: hva blir bensinforbruket med en slik motor? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 denne granadan kommer til og bli helt konge når du blir ferdig kosta det mye dette prosjekte???? :naaaws Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hei, Du har et stilig prosjekt. En ting du må huske på dog, er at effekten du oppgir, er den gamle måten å måle på. Samtidig, "jukser" de ofte på amerikanske motorer. se feks. tabellen: http://www.mustang-club.com.ar/potencia.htm Du har DIN hk og SAE hk. Videre, har du noen som jukser (som vanligvis på amcars har jeg hørt), ved å ta av alt som belaster motoren. (dynamo, servopumpe, a/c, etc). Du har mao. ca 180hk i motoren din, om den er i topp stand. (regnet om til rèelle hk). ellers: hva blir bensinforbruket med en slik motor? Klar over det, men jeg holder meg til å si at motor har 220 hk, etter noe små modifikasjoner. Bensinforbruket reguleres med gassen :p Hvis jeg klarer å ikke kjøre med bånn gass hele tiden bør jeg slippe unna med såvidt 1 på mila. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 denne granadan kommer til og bli helt konge når du blir ferdigkosta det mye dette prosjekte???? :naaaws Bare motor instalasjonen kostet vel ca 20000, innkjøp av motor/girkasse og overhaling. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Bare motor instalasjonen kostet vel ca 20000, innkjøp av motor/girkasse og overhaling. hmm, regner med at ditt prosjekt er som mitt: du tør ikke regne på det. hehe, om man virkelig tenker på det, er det mye man bytter, bare fordi at man bytter motor, som: fjærer, stabilisatorstag, dempere, felger, dekk, tårnhus-stag, bakaksling, diff, speedometergiverhjul, etc. etc. så listen blir stor og dyr!! jeg tør ikke finne kalkulatoren min. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg