Gå til innhold

Turbo Manifoil Til Synkro!

Ranger emnet


kniff

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr.X

 

Vis man ikke klarer å lege det får men heller ikke tak i det andre plasser;)

 

Du gidder ikke å lage noe som tar deg 25-30 timer å lage, når du kan kjøpe det til ca 3500,-

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

30 timer? Kan det virkelig være SÅ komplisert å kappe til noen rørbøyer og sveise de sammen?

 

Kappe og sveiser er ikke vanskelig, men det er vanskelig å komme til å få tilpasset og målt

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

30 timer? Kan det virkelig være SÅ komplisert å kappe til noen rørbøyer og sveise de sammen?

 

Ja på 30 timer sveisen man jo ett ordentelig grenrør med seperat wastgate. ;)

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har vanlig 8v motor, ikke crossflow, så er det sinnsykt trangt bak motoren. Grunnet innsug og fordelingskasse.

 

ATP sin manifold vil gå. jeg modifiserte en manifold jeg kjøpte på krb trading for noen år siden. måtte gjøre ganske mye med den for å få ting til å passe.

 

Når den var ferdig hadde jeg ca 1mm klaring til innsug ifra kompressorhuset. Måtte kappe braketten til wastegate og korte den litt. da hadde jeg ca 1 mm klaring til bakre motorfestet.

 

Downpipe lager feks svendsen eksos. Trangt og jævelig der også.

 

Mr.X: ikke plass til noe luksus grenrør på syncro med 8v motor. hehe. Men med 16v, da blir det noe annet. ;)

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

 

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår