JuIius Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Jeg trenger all informasjon dere kan gi om kompressor på E36 av nevnte biltyper. * Noen som har gjort det? * Noen som kjenner noen som har gjort? - Mener å ha lest at det er en 318i med kompressor på Østlandet. * Nettsider? Meg og min nevø vurderer ett rått prosjekt nå, så vi får se om det er gjennomførbart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 du har jo esstuning da Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 kompressor er ikke så slitasje vennlig :) Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by JuIius Jeg trenger all informasjon dere kan gi om kompressor på E36 av nevnte biltyper. * Noen som har gjort det? * Noen som kjenner noen som har gjort? - Mener å ha lest at det er en 318i med kompressor på Østlandet. * Nettsider? Meg og min nevø vurderer ett rått prosjekt nå, så vi får se om det er gjennomførbart Venn av meg har en e36 318is med kompressor... bor i telemark... han kjøpte kit ifra pitstop og monterte alt selv... 318is kompressor Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320 Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Min 320 har kompressor fra ESS. Hva lurer du på da? Kort versjon er løp og kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by 320 Min 320 har kompressor fra ESS. Hva lurer du på da? Kort versjon er løp og kjøp. Jeg er klar over ESS og det er nok det vi ender opp med. Men vil gjerne se all informasjon som effekt, effektkurver, oppgradering av bremser, godkjenning etc etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 det ligger en del pdf'r på ess sine sider mins jeg som viser tidligere før og etter tester på forskjellige bmw'r.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg