Gå til innhold

Min E36 320i oppdatert

Ranger emnet


Flasher

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Flasher

Hadde hvite blinkere, men de ble alt for hvite (altså, blanke som faen) så jeg lurer på om jeg skal skaffe noen som matcher frontlyktene :)

 

Lakkerte nyrer er ikke ille.. Spredere i fangeren skal jeg også skaffe, men synes dette var ok akuratt nå :)

 

:)

Kjøp blanke hovedlykter med Angleeyes og blanke blinkers.. Se på bilen til Dr_S feks.. Ser drit bra ut!

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har faktisk ikke betalt en drit for lakkering av fagere og kanaler.. Fikk en kamerat som driver i oslo til å gjøre det, og han skulle egentlig ha 1500 kr for det..

 

Men har ikke hørt ett ord fra han ???!!

 

Har 16" desverre, med ca 60 mm foran og 40mm bak

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Ja, men lyktene hans passer ikke heeelt 100 ser det ut som på bildene..

 

Men det er dritfett ja, absolutt det peneste

 

Årsaken til at de ikke passer helt 100% nå, er at grillen er skjev pga skade. Så fort jeg får montert på ny -97 front, tipper jeg det blir bra ;)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del ikke kjøp deg jalla ringer til å henge uttenpå de orginale lyktene kjøp "ekte angel eyes"

 

Grunnen til at fk sine har litt dårlig passform er at dem har en tedens til å sende med sedan blinklys. Har selv hjulpet til å montere Fk sine angeleyes og vis man gjør dette ordentlig eller sender det bort og får det montert ordenlig er det 0 problem med passform.

 

Men ikke kjøp deg amgel eyes til å kline uttenpå. Du for jo ikke da helkromma innmat heller!!!!!!

 

Og ikke kjøp HELLA det ser jo ut som små lysene rompehull :)

0-100 på 9,2 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså selve lyset i dem og sånt ser jo bra ut.....men du får jo ikke chrome innsatsen og klare glass som du får vis du kjøper "ekte" og dette er jo halve meningen syns nå ihvertfall jeg. Bilen ser mye mer moderne ut.

 

Sedan blinklysa er det mye brattere vinkel på en coupe så de kan man aldri få på pent.......men kjøp blinkere fra et annet firma så blir det bra.....ekke altid fk gjør den feilen men ofte

0-100 på 9,2 minutter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har desverre ikke penger nok til forsikring og lån.. :( :(

 

Har gått til innkjøp av en opel rekord, som jeg skal bruke til jeg er ferdig med lærlingtida.. så får jeg heller ta opp igjen ett større billån da den dagen kommer.. Da blir det sikkert E46 :)

 

Men har blitt veldig glad i den E36'n.. blir kjipt å se den forsvinne av gardsplassen her

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Flasher

Jeg har desverre ikke penger nok til forsikring og lån.. :( :(

 

Har gått til innkjøp av en opel rekord, som jeg skal bruke til jeg er ferdig med lærlingtida.. så får jeg heller ta opp igjen ett større billån da den dagen kommer.. Da blir det sikkert E46 :)

 

Men har blitt veldig glad i den E36'n.. blir kjipt å se den forsvinne av gardsplassen her

 

Såpass ja. Alltid trist å kvitte seg med noe fint man er glad i :(

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår